Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 03.06.2024, 07:36   #23
MrWaski
 
MrWaski's Avatar


Zarejestrowany: Sep 2018
Miasto: Słocina
Posty: 1,272
MrWaski jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 3 tygodni 2 dni 18 godz 53 min 43 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Jarczoq Zobacz post
Jeszcze jedna uwaga : pod gwint M4 wiercimy wiertłem 3,2. Po wiertle 3,5 gwint jest niepełny.
Ogólna zasada jest taka, że używamy wiertła mniejszego o skok gwintu. 3,5 to tylko dla gwintu drobnozwojowego M4. Standardowy ma skok 0,7.
__________________
Romet R125 vel Debeściak
Suzuki DL650 XAM2 vel Ziutek
MrWaski jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:35.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.