![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2018
Miasto: Słocina
Posty: 1,272
![]() Online: 2 miesiące 3 tygodni 2 dni 18 godz 53 min 43 s
|
![]()
Ogólna zasada jest taka, że używamy wiertła mniejszego o skok gwintu. 3,5 to tylko dla gwintu drobnozwojowego M4. Standardowy ma skok 0,7.
__________________
Romet R125 vel Debeściak Suzuki DL650 XAM2 vel Ziutek |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Ålesund, N
Posty: 407
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Przebieg: Rosnacy
![]() Online: 1 tydzień 1 dzień 3 godz 59 min 46 s
|
![]() Cytat:
![]() tabela2.png Nity w kraniku maja 3.5mm (przynajmniej moje tyle mialy) wiec wiercenie 3.3 czy 3.5 nic w tym przypadku nie zmieni.
__________________
Całego świata nie zmienisz ... Ludzi do miłości nie zmusisz, ani nawet do lubienia ciebie. Zawsze jednak masz wpływ na to , jaki jest ten kawałek świata wokół Ciebie i kto się w nim znajduje. https://youtu.be/skPjiSzR9n4?si=bnBpO9UVjUZGes_2 |
|
![]() |
![]() |