Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 03.06.2024, 07:11   #22
Dubel
 
Dubel's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Ålesund, N
Posty: 382
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Przebieg: Rosnacy
Dubel jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 18 godz 32 min 6 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Jarczoq Zobacz post
Jednak musiałem ori-kranik naprawić, co okazało się trudniejsze niż myślałem, ponieważ na chwilę obecną nie znalazłem reperaturki do niego, a nie chciałem stosować w/w, ponieważ, albo z zaworem podciśnieniowym, albo za mała rezerwa. W rezultacie dorobiłem uszczelkę wewnętrzną, zmieniłem sprężynę pchającą kulkę na nieco mocniejszą i jest git. Jeszcze jedna uwaga : pod gwint M4 wiercimy wiertłem 3,2. Po wiertle 3,5 gwint jest niepełny.
Zgadza sie jednak w tym miejscu jest to praktycznie bez znaczenia
__________________
Całego świata nie zmienisz ... Ludzi do miłości nie zmusisz, ani nawet do lubienia ciebie. Zawsze jednak masz wpływ na to , jaki jest ten kawałek świata wokół Ciebie i kto się w nim znajduje.


https://youtu.be/skPjiSzR9n4?si=bnBpO9UVjUZGes_2
Dubel jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:58.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.