Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 30.05.2020, 22:07   #17
kdf
 
kdf's Avatar


Zarejestrowany: Aug 2019
Miasto: Jarocin
Posty: 385
Motocykl: RD07
kdf jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 5 dni 4 godz 45 min 33 s
Domyślnie

Mając zapasowy przekaźnik ze sobą wymiana trwa w porywach do 1 minuty z atakiem kaszlu w międzyczasie. Wymiana styków lub choćby całej pompy dużo dłużej. Nie wspomnę o tym że zapasowa pompa zajmie dużo więcej miejsca w schowku niż przekaźnik. A i przekaźniki są różne. Myślę że bez problemu znajdziemy markowy przekaźnik o obciążeniu styków 30A co daje moc 360W czyli dużo więcej niż pobiera pompa.
kdf jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Jak powinna działać pompa w AT rambo Uklad paliwowy i wydechowy 35 03.11.2016 08:35
LC4 pompa paliwa Evvil Uklad paliwowy i wydechowy 0 18.08.2016 16:56
Pompa paliwa. Za ile? Pawel Wszystko dla Afryki 8 11.10.2011 11:31


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 01:10.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.