![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#17 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2019
Miasto: Jarocin
Posty: 385
Motocykl: RD07
![]() Online: 1 tydzień 5 dni 4 godz 45 min 33 s
|
![]()
Mając zapasowy przekaźnik ze sobą wymiana trwa w porywach do 1 minuty z atakiem kaszlu w międzyczasie. Wymiana styków lub choćby całej pompy dużo dłużej. Nie wspomnę o tym że zapasowa pompa zajmie dużo więcej miejsca w schowku niż przekaźnik. A i przekaźniki są różne. Myślę że bez problemu znajdziemy markowy przekaźnik o obciążeniu styków 30A co daje moc 360W czyli dużo więcej niż pobiera pompa.
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Jak powinna działać pompa w AT | rambo | Uklad paliwowy i wydechowy | 35 | 03.11.2016 08:35 |
LC4 pompa paliwa | Evvil | Uklad paliwowy i wydechowy | 0 | 18.08.2016 16:56 |
Pompa paliwa. Za ile? | Pawel | Wszystko dla Afryki | 8 | 11.10.2011 11:31 |