Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat CRF 1000 / CRF 1100 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 17.10.2019, 22:10   #22
Lis
 
Lis's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Dec 2017
Posty: 809
Motocykl: Jeżeli będę miał AT, to RD04
Lis jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 4 tygodni 7 godz 29 min 0
Domyślnie

Chciałbym tylko zwrócić uwagę, że grzanetki Oxforda mają: "Zabezpieczenie przed wyładowaniem akumulatora wyłączające grzanie w przypadku braku ładowania akumulatora lub spadku naładowania poniżej krytycznej wartości".
Więc luz. Kiedy zaczniecie marznąć w dłonie, to po prostu skończyło się Wam ładowanie
Nie ma też mowy o uruchamianiu silnika przy włączonych manetkach. Po każdym uruchomieniu trzeba je na nowo włączyć.

Ponadto, ktoś tu zauważył, że kiedyś to były prądy, alternatory... Ale kiedyś też były duże odbiorniki. Np. światła stop 2x21W=42W --> teraz led ma <5W. Kierunkowskazy analogicznie.
W mojej XTZ przed zmianami na samym oświetleniu: 149W => 10,3A na dohamowaniu z kierunkowskazem.
Po zainstalowaniu ledów: 67W => 4,6A.
Nie ma potrzeby wożenia ze sobą dużej elektrowni, bo cały nadmiar mocy musi zregulować regulator napięcia.
Lis jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
DRZ 400 mało prądu Andrzej_Gdynia Inne - dyskusja ogólna 10 15.09.2013 23:42
kolejność przewodów z alternatora Baal Układ elektryczny i zapłonowy 13 10.12.2010 17:14
Dekiel alternatora Misza Silnik, sprzęgło, skrzynia 2 03.12.2008 08:21


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 12:42.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.