![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 6,007
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
![]() Online: 10 miesiące 3 tygodni 3 dni 3 godz 54 min 35 s
|
![]()
Nie bronie nikomu drzeć łacha tylko zadałem pytanie. Po drugie pęknięty wahacz czy lagi w BMW to błąd konstrukcyjny. Ja tu w przypadku tego uszczelniacze nie widzę żadnego błędu konstrukcji. Na pewno zastosowanie takiego uszczelniacza było czymś podyktowane, a zastosowanie pękającego wahacza raczej nie. W KTM ten uszczelniacz też nie jest niczym osłonięty więc jest równie 'łatwo ' go uszkodzić. Ciekawe jaki uszczelniacz siedzi w 790 zaraz sprawdze
Ps. Żeby było po równo błędem w konstrukcji crf byly wybierające się lagi BDW takie same wytarcia widziałem w latach xtz1200
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. Ostatnio edytowane przez madafakinges : 03.09.2018 o 19:22 |
![]() |
![]() |