![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
Ja na opony nie żałuję, bo to jedyna rzecz która nas trzyma drogi. Więc tu nie ma co oszczędzać.... Stąd między innymi czytam i pytam.
Zawsze wydawało mi się (z tego co czytałem na różnych forach), że E07 to całkiem niezłe oponki na 50/50. Ostatnio znalazłem taki opis, który wydaje się dobrą opinię E07 podtrzymywać (również w kwestii jazdy po mokrym czarnym czy hamowania). Zdaję sobie sprawę, że żadna kostka 50/50 nie będzie tak na mokrym asfalcie trzymać jak np. Conti Trail Attack 2. I to chyba norma wielu opon 50/50, nie tylko E07. Inna sprawa, że ja ani na asfalcie ani na szutrach nie uznaję swoich umiejętności za "riding god" i raczej nie "zamykam" całkowicie bieżnika. Jeżdżę w 90% zgodnie z przepisami itp, bo tu się szaleć nie opłaca. Jednak jazda na mokrym asfalcie stanowi potencjalną większość i jeśli mam się czuć i jeździć bezpieczniej być może po Dunlopach wrzuce coś innego niż E07. Sorki, za off-topic. Miało być o długodystansowych oponach wyprawowych... |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Klamoty wyprawowe - pytań kilka | mojrzesh | Wszystko dla Afryki | 17 | 08.09.2011 13:19 |