Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 10.12.2014, 09:31   #25
strobus1
 
strobus1's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2011
Miasto: mazowiecka wieś
Posty: 1,424
Motocykl: 5 szt
Przebieg: znośny
strobus1 jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 3 tygodni 1 dzień 2 godz 53 min 43 s
Domyślnie

Ja nie zauważam różnicy w mocy ani w przebiegach na paliwie naszym czy też germańskim. Przykład z ostatniej chwili (co prawda auto) tankowanie w Polsce przed granicą na full i 1200 zrobione w Niemczech. Potem tankowanie na full w Niemczech i powrót przebieg niemal identyczny. Wzrost spalania zaraz po zjeździe z autostrady. Gdzie indziej leżą przyczyny "genialności" germańskiego paliwa: styl jazdy - polak za granicą grzeczniejszy, warunki jazdy - stała prędkość, brak gwałtownych hamowań,przyśpieszeń, przejazdów przez miasta itp.
Oczywiście w tych dywagacjach nie biorę pod uwagę stacji typu "super benzolek" zaraz przy rozlewni rozpuszczalników. A takową mam w pobliżu
__________________
Nie ważne gdzie, nie ważne czym.
Ważne z Kim.
strobus1 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Power Big Meeting Vasteras Bies13 Kwestie różne, ale podróżne. 1 27.02.2014 20:03
Czyszczenie - ogólnie jorge Regularne czynności serwisowe 35 02.04.2012 06:41


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 18:53.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.