Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 09.12.2014, 12:13   #1
voxan69
 
voxan69's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Sanok
Posty: 2,019
Motocykl: EXC, ST 1300
Przebieg: rośnie
voxan69 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 5 dni 7 godz 59 min 21 s
Domyślnie

Kantują na potęgę na większości stacji w ten sposób - przy wysilonych jednostkach na wtrysku gdzie dawka wachy i ilość powietrza - czytaj współczynnik Lambda - ma ogromne znaczenie to jakość paliwa jest bardzo ważna- w naszych niewysilonych "klekotach" na gaźniku nie ma to znaczenia najwyżej przy bardzo słabej jakości będzie więcej spalał.
__________________
Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą
voxan69 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 09.12.2014, 12:37   #2
Lepi


Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,602
Motocykl: 690 Enduro
Lepi jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 22 min 10 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał voxan69 Zobacz post
... przy wysilonych jednostkach na wtrysku gdzie dawka wachy i ilość powietrza - czytaj współczynnik Lambda - ma ogromne znaczenie to jakość paliwa jest bardzo ważna- w naszych niewysilonych "klekotach" na gaźniku nie ma to znaczenia najwyżej przy bardzo słabej jakości będzie więcej spalał.
Nie rozumiem co napisałeś.
Właśnie w nowoczesnych silnikach współczynnik lambda jest na bieżąco kontrolowany i dawka paliwa jest korygowana bez przerwy. Czyli w pewnych granicach komputer sobie to reguluje. Jak już nie daje rady to wywala Check-Engine.

Gaźnikowiec nie ma szans reagować na zmianę warunków w tym także jakość paliwa.

Inna sprawa, że jak w paliwie jest syf to prędzej zapcha się wtrysk niż gaźnik ale nie o tym pisałeś.
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..."
Lepi jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 10.12.2014, 07:20   #3
zimny
trampkarz emeryt
 
zimny's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: Garwolin
Posty: 2,807
Motocykl: F800GS ADV
Przebieg: za mały
zimny jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 2 tygodni 6 dni 47 min 19 s
Domyślnie

Lepi, kwestia wolniejszej jazdy to raczej nie to - te wartości porównywałem jadąc ekspresowkami i autobanami ze stałą prędkością. Może być że w Polsce dystrybutory robią jakieś przekłamania albo jakość paliwa jest nieco słabsza.

Co ciekawe najmniej palił mi trampek chyba 90 albo 92 którą zalałem w Austrii - żadnych zmian w pracy pieca nie odnotowałem zatem w ogóle biorę już pod uwagę lania jakichś VPowerów itp.

Czynników jest wiele, wnioski są takie że ile się wleje tyle spali
zimny jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Power Big Meeting Vasteras Bies13 Kwestie różne, ale podróżne. 1 27.02.2014 20:03
Czyszczenie - ogólnie jorge Regularne czynności serwisowe 35 02.04.2012 06:41


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 22:55.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.