![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 | |
Administrator
![]() |
![]() Cytat:
![]() Tankuję zwykle lpg na pobliskiej "stacji" ale jak 2x pod rząd tankowałem w BP to na zbiorniku zrobiłem ponad 20km więcej. I to jest zasadnicza różnica w spalaniu. Co do oktanowości to tylko wysilone konstrukcje silników z wysokimi stopniami sprężania potrzebują lepszego paliwa. Zalewanie super paliwem normalnych silników nie ma sensu no chyba że tylko dla lepszego samopoczucia. Ważniejsza jest czystość paliwa niż sztuczna oktanowość. Kiedyś miałem trochę Pb która zawierała ok 30% ON ( pewien kierowca się pomylił i zalał diesla benzynką ) trzeba było jakoś to spożytkować. Afryka bezproblemowo sobie z tym poradziła. Jak ktoś ma dostęp do rajdowych benzyn po 40zł za litr niech spróbuje ![]()
__________________
AT03 |
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Power Big Meeting Vasteras | Bies13 | Kwestie różne, ale podróżne. | 1 | 27.02.2014 20:03 |
Czyszczenie - ogólnie | jorge | Regularne czynności serwisowe | 35 | 02.04.2012 06:41 |