Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Główny dział > Wszystko dla Afryki

Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery...

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 27.11.2008, 08:55   #6
Lepi


Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,602
Motocykl: 690 Enduro
Lepi jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 22 min 10 s
Domyślnie

Sorki, że tak drążę temat ale LC8 ma podobną pompę a więc równie awaryjną i warto wiedzieć jak najwięcej.
We wszystkich znanych mi rozwiązaniach z pompą, jest ona włączana na chwilę po włączeniu zapłonu np na 1 - 2 sekundy (u mnie to wyraźnie słychać, zwłaszcza jak moto długo stało albo leżało ). Później jest włączana przy próbie rozruchu czyli kręceniu rozrusznikiem no i cały czas w trakcie pracy sinika.

Cytat:
Napisał hubert Zobacz post
W Afryce pracuje tylko przy włączonym silniku ..
Z całym szacunkiem ale wydaje mi się, że włącza się najpóźniej przy kręceniu rozrusznikiem. Przecież trudno uruchomić silnik przed podaniem paliwa...
Lepi jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Pompy " FACET" w Polsce. Mecia Uklad paliwowy i wydechowy 15 04.06.2008 12:21


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 01:38.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.