![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#10 |
Administrator
![]() |
![]()
Generalnie powinno zdać egzamin, pozostaje tylko kwestia doboru średnicy powrotu, ale wydajności są na tyle duże że powinno wystarczyć na gaźniki.
Pozostaje spróbować.
__________________
AT03 Ostatnio edytowane przez Dzieju : 28.02.2013 o 13:50 |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
brak pompy | rambo | Uklad paliwowy i wydechowy | 31 | 31.05.2013 00:51 |
Pompa FACET i cos tam o Pierburg (zamienniki oryginału) | Mecia | Uklad paliwowy i wydechowy | 54 | 30.03.2012 22:42 |
zasilanie pompy | rafalkefir | Uklad paliwowy i wydechowy | 29 | 14.04.2011 21:03 |
Demontaż pompy | oskar_z | Uklad paliwowy i wydechowy | 14 | 29.05.2010 21:12 |
szał pompy. | Vooytas | Uklad paliwowy i wydechowy | 3 | 03.07.2009 08:06 |