Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 06.07.2009, 11:01   #10
Dzieju
Administrator

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 8,926
Motocykl: RD03
Dzieju jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 4 dni 18 godz 35 min 47 s
Domyślnie

Generalnie powinno zdać egzamin, pozostaje tylko kwestia doboru średnicy powrotu, ale wydajności są na tyle duże że powinno wystarczyć na gaźniki.
Pozostaje spróbować.
__________________
AT03

Ostatnio edytowane przez Dzieju : 28.02.2013 o 13:50
Dzieju jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
brak pompy rambo Uklad paliwowy i wydechowy 31 31.05.2013 00:51
Pompa FACET i cos tam o Pierburg (zamienniki oryginału) Mecia Uklad paliwowy i wydechowy 54 30.03.2012 22:42
zasilanie pompy rafalkefir Uklad paliwowy i wydechowy 29 14.04.2011 21:03
Demontaż pompy oskar_z Uklad paliwowy i wydechowy 14 29.05.2010 21:12
szał pompy. Vooytas Uklad paliwowy i wydechowy 3 03.07.2009 08:06


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 21:11.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.