![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#7 |
status-TAK stan cywilny-TAK....
![]() Zarejestrowany: Jun 2006
Miasto: Mikołów
Posty: 1,219
Motocykl: K750
Przebieg: Tak,
![]() Online: 3 tygodni 1 dzień 12 godz 22 min 48 s
|
![]()
A co sądzicie o tym żeby:
jeden kranik traktować jako dolot do pompy a drugi jako powrót nadmiaru z pompy? Można dać jakiś odcinek mniejszej średnicy żeby jakieś ciśnienie w układzie utrzymać. Pompa powinna mnieć mniejszy wysiłek i będzie chłodzona paliwem non stop. |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
brak pompy | rambo | Uklad paliwowy i wydechowy | 31 | 31.05.2013 00:51 |
Pompa FACET i cos tam o Pierburg (zamienniki oryginału) | Mecia | Uklad paliwowy i wydechowy | 54 | 30.03.2012 22:42 |
zasilanie pompy | rafalkefir | Uklad paliwowy i wydechowy | 29 | 14.04.2011 21:03 |
Demontaż pompy | oskar_z | Uklad paliwowy i wydechowy | 14 | 29.05.2010 21:12 |
szał pompy. | Vooytas | Uklad paliwowy i wydechowy | 3 | 03.07.2009 08:06 |