Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat CRF 1000 / CRF 1100 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 16.10.2019, 21:20   #5
ArtiZet
 
ArtiZet's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2011
Miasto: akalicy stolicy
Posty: 3,400
Motocykl: XRV650
Przebieg: 90+
ArtiZet jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 2 tygodni 4 dni 14 godz 22 min 47 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał daro_mlawa Zobacz post
Czy dobrze liczę że to ok 40A ?
Niejaki Ohm twierdzi, że dobrze
ALe Kazmir też ma rację, bo napiecie z Altka jest ok. 14,4 V a nie 12V
ArtiZet jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
DRZ 400 mało prądu Andrzej_Gdynia Inne - dyskusja ogólna 10 15.09.2013 23:42
kolejność przewodów z alternatora Baal Układ elektryczny i zapłonowy 13 10.12.2010 17:14
Dekiel alternatora Misza Silnik, sprzęgło, skrzynia 2 03.12.2008 08:21


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 14:52.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.