Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 04.07.2019, 07:53   #38
Dubel
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał CzarnyCzarownik Zobacz post
Tylko czy automat to jakaś skomplikowana technologia? DCT wymyślili jakoś w latach 50, a żyje w samochodach od lat 80. Oczywiście przeniesienie tego do motora jest trochę bardziej skomplikowane jak przerobienie gaźniku na wtrysk. Dajmy im czas, jeszcze trochę testów to pewnie to dopracują

Tak samo moglibyśmy demonizować układ CDI ze zmiennym kątem zapłonu - bo to czujniki i elektronika - a najlepszy zapłon to po prosty przerywacz. Tylko potem chcemy małe spalanie, dużą moc, niską wagę...

Co do zmiany biegów zawsze mamy opcję zmieniania ich "bez sprzęgła". Działa prawie jak automat W sumie w rd07 nauczyłem się zmieniać biegi przy delikatnym dotknięciu sprzęgła i zmiany praktycznie nie było czuć. Ale działało to tylko w górę. W 125 zmieniałem bez sprzęgła w górę i dół kilka razy, i fajnie to działało.

I jeszcze jest jedna zaleta "elektroniki" a mianowicie diagnostyka. Do samochodów można kupić na aliexpres czytnik obd2 i jak auto stanie, zapali się check engine to sprawdzamy i wiemy o problemie (czasami zanim on wystąpi).

Sent from my SM-J600FN using Tapatalk
GS1200 olejaka potrafie diagnozowac telefonem wystarczy przejsciowka na OBD2 i czytnik z odpowiednimi protokulami 1190 niestety w 2015 dostal inny system i jest z nim problem choc pewnie nie bawem ktos to rozwiarze. Z Honda powinno byc podobnie z czasem wszak to nie prom kosmiczny.
  Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 18:27.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.