![]() |
#11 | |
![]() Zarejestrowany: Nov 2015
Miasto: Kraków
Posty: 179
Motocykl: CRF1000D
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 tydzień 3 dni 15 godz 39 min 44 s
|
![]() Cytat:
![]() - Czuć wyraźną różnicę po użyciu trybu G - moc oddawana jest dużo płynniej niż w standardowych trybach - Codzienna jazda jak skuterem ![]() - W codziennym użytkowaniu nie brakuje mi klamki sprzęgła Na razie trafiłem na dwa przypadki, w których DCT się nie sprawdziło: - w czasie treningu na torze. Musiałem szybko przełączyć się na tryb manualny, bo automat w żadnym trybie (D, S1, S2, S3) kompletnie sobie nie radził w takich warunkach (gwałtowne przyśpieszanie i hamowanie, szybkie winkle). Przy użyciu przycisków + i - miałem już pełną kontrolę i jazda stała się przyjemnością. - w czasie treningu jazdy precyzyjnej między pachołkami. Brak możliwości wysprzęglenia i przygazówek mocno utrudnia manewrowanie w takich warunkach. Musiałem wypracować nową technikę: trzymałem przepustnicę cały czas lekko otworzoną by mieć równe obroty i pomagałem sobie mocno tylnym hamulcem. Jak się DCT zachowuje w ciężkim terenie nie mam pojęcia, bo się w taki nie zapuszczam - brak umiejętności. |
|
![]() |
![]() |