|
|
|
|
#1 | |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Gdynia
Posty: 472
Motocykl: NAT
Galeria: Zdjęcia
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 20 godz 15 s
|
Cytat:
Ciekawe co serwis powie. Pozdrowienia, D Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka |
|
|
|
|
|
|
#2 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,619
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 7 godz 21 min 39 s
|
w K1600GTL w pierwszych rocznikach przycisk rozrusznika żył własnym życiem... jakaś zaraza na pierwsze roczniki czy co...
Ostatnio edytowane przez mdxmd : 01.07.2016 o 23:05 |
|
|
|
|
|
#3 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2010
Miasto: KrK
Posty: 1,410
Motocykl: CRF1100
Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 2 godz 26 min 25 s
|
To co stuka to, to stuka siłownik zmieniający biegi. Nie idzie zredukować. Dopiero jak pchnąłem moto 30 cm do przodu zbił na N , odpaliłem ,wbiłem manuala i pojechalem. Przerzuciłem później na D i juz było ok.
|
|
|
|
|
|
#4 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,619
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 7 godz 21 min 39 s
|
w sumie tak samo jest jak zgasisz motocykl w manualu na biegu, też czasem trzeba wykonać podobne ruchy, siłownik DCT to nic innego jak noga kierowcy i raczej to normalka ale gaśnięcie przy ruszeniu czy podczas jazdy raczej zbagatelizować się nie da bo to może być niebezpieczne.
|
|
|
|
|
|
#5 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,909
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 47 min 30 s
|
Niezła chujnia. Ciekawe co Honda na to powie.
|
|
|
|