Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 18.07.2015, 11:13   #10
maciej33


Zarejestrowany: Dec 2012
Miasto: sulechow-londyn
Posty: 277
Motocykl: RD04
maciej33 jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 3 dni 8 godz 15 min 48 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Maurosso Zobacz post
Hmm...mam mieszane uczucia do tego automatu. W kwestii miejskich na pewno bajka, bo ilość zadowolonych ludzi mówi sama za siebie.

Ale jakby komuś czapa odpiła...i swoją nówkę sztukę afrę chciałby przeciorać poza czarnym...to brak bezpośredniej kontroli nad wysprzęgleniem wydaje mi się udręką.

Co jeżeli chce się rozłączyć napęd bez hamowania silnikiem? Albo odwrotnie? Albo strzelić lekko ze sprzęgła coby przód łatwiej przejechał przez jakąś kłodę? Jak przy ostrych zjazdach albo podjazdach po luźnej nawierzchni to będzie działać?

Jak dla mnie, turystyczna Afra na szutry plus DCT to będzie pewnie mega opcja. Terenowa Afra z DCT, którą chciało by się na jakąś Ukrainę pojechać...to póki co mi się nie widzi.

Trza by sprawdzić, bo póki co to gdybanie
Tu sie z toba zgodze ,pare razy wcisniecie sprzegla uratowalo mnie przed wywroceniem sie (jechalem z gorki ,a ze slizgo bylo ,hamujac silnikiem tyl zaczal mi uciekac,wiec wcisnelem sprzeglo)
maciej33 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 21:20.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.