Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Główny dział > Wszystko dla Afryki

Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery...

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 12.06.2012, 15:00   #12
Scorpi
 
Scorpi's Avatar


Zarejestrowany: Oct 2011
Miasto: Koszalin
Posty: 1,029
Motocykl: LC8 ADV była rd07
Przebieg: do uzgo
Scorpi is an unknown quantity at this point
Online: 2 tygodni 2 dni 16 godz 23 min 40 s
Domyślnie

Bartas Podajesz ceny poszczególnych czesci i wyszła ci całkiem przyjemna kwota. Ale ja to przerabiałem juz 3 razy i jak doliczysz koszty przesyłek poszczególnych czesci lub koszty paliwa czasu i telefonów zeby wszystko pozamawiać i poodbierać to cena wyjdzie lekko 2 razy taka.... nigdzie wszystkiego na miejscu sie nie kupi. Taka łądna cena wyjdzie jak by ktoś robił 20 sztuk i ceny chocby przesyłek rozłozy na 20 czesci.

Przykładowo
układ 30 +12 przesyłka
elektrozawór 33 + 12 przesyłka
zbiorniczek 5 + przesyłka jak ktoś niema w poblizu agromy.
jazda po sklepach za wezykami, przekaznikami ,gniazdem bezpiecznika ,pudełeczkiem, potencjometrami obrotowymi , diodami sygnalizującymi , opornikami , termokurczami itd... to tez kilka złotych....

Poza tym uzadzenia któe oferują masowi sprzedawcy mają ten plus ze są wodoodporne. Niestety zwykłe potencjometry obrotowe czy właczniki za 2 czy 5 pln nie są wodoodporne. Takie typowe przemysłowe potencjometry wodoodporne potrafią kosztowac od 50 pln sztuka w zwyż.

Do tego poskłądać to i podłaczyć to nie takie chop siup. Sam u siebie olejarke zakłądałem cały dzień z tym ze była to opcja na dwóch dodatkowych przekaznikach i działałą tylko na właczonych światłach mijania i na biegu.

Robiąc jedno użadzenie Z takimi mozliwosciami nie zmiescisz sie w 200 pln ni cholery a do tego spedzisz przy tym razem z montarzem jakies 20h.

Mysle ze wiekszośc i tak bedzie wolała przepracować kilka godzin w pracy a zarobione pieniadze wydać na pełnowartosciowy towar z gwarancja wygladem i renomą na rynku.

Jedynym plusem z budowy takiej olejarki włąsnymi rękami jest ogromna satysfakcja kiedy wszyscy pytają a co to takie fajne na kierownicy>>

Pozdro

Scorpi

Cytat:
Napisał sagattic Zobacz post
Właśnie znalazłem coś takiego...
http://zbyhu1.republika.pl/moto/scottoiler.htm
Minusy takiego uzadzenia to :
BRak regulacji z pulpitu kierowcy
Trudnosc wyregulowania odpowiedniej dawki
Elektrozawó podłaczony na stałe grzeje sie przez co rozzedza olej i powoduje szybsze jego wyciekanie,
Podwójna dysza moze powodowac wyciekanie oleju z jednej rurki na postoju zaciągając powietrze dróga rurką...

To już chyba lepiej psikać spreyem po jedzie albo pedzlować hipolem...

Ostatnio edytowane przez majki : 12.06.2012 o 15:19
Scorpi jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Olejarka łańcucha VictorZ Wszystko dla Afryki 32 02.04.2024 16:43
Wgrywanie map do garmina krok po kroku. Prośba o instrukcję. Miklaz Zastosowanie praktyczne 17 26.02.2012 16:57


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:32.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.