![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 | |
![]() Zarejestrowany: Oct 2011
Miasto: Koszalin
Posty: 1,029
Motocykl: LC8 ADV była rd07
Przebieg: do uzgo
![]() Online: 2 tygodni 2 dni 16 godz 23 min 40 s
|
![]()
Bartas Podajesz ceny poszczególnych czesci i wyszła ci całkiem przyjemna kwota. Ale ja to przerabiałem juz 3 razy i jak doliczysz koszty przesyłek poszczególnych czesci lub koszty paliwa czasu i telefonów zeby wszystko pozamawiać i poodbierać to cena wyjdzie lekko 2 razy taka.... nigdzie wszystkiego na miejscu sie nie kupi. Taka łądna cena wyjdzie jak by ktoś robił 20 sztuk i ceny chocby przesyłek rozłozy na 20 czesci.
Przykładowo układ 30 +12 przesyłka elektrozawór 33 + 12 przesyłka zbiorniczek 5 + przesyłka jak ktoś niema w poblizu agromy. jazda po sklepach za wezykami, przekaznikami ,gniazdem bezpiecznika ,pudełeczkiem, potencjometrami obrotowymi , diodami sygnalizującymi , opornikami , termokurczami itd... to tez kilka złotych.... Poza tym uzadzenia któe oferują masowi sprzedawcy mają ten plus ze są wodoodporne. Niestety zwykłe potencjometry obrotowe czy właczniki za 2 czy 5 pln nie są wodoodporne. Takie typowe przemysłowe potencjometry wodoodporne potrafią kosztowac od 50 pln sztuka w zwyż. Do tego poskłądać to i podłaczyć to nie takie chop siup. Sam u siebie olejarke zakłądałem cały dzień z tym ze była to opcja na dwóch dodatkowych przekaznikach i działałą tylko na właczonych światłach mijania i na biegu. Robiąc jedno użadzenie Z takimi mozliwosciami nie zmiescisz sie w 200 pln ni cholery a do tego spedzisz przy tym razem z montarzem jakies 20h. Mysle ze wiekszośc i tak bedzie wolała przepracować kilka godzin w pracy a zarobione pieniadze wydać na pełnowartosciowy towar z gwarancja wygladem i renomą na rynku. Jedynym plusem z budowy takiej olejarki włąsnymi rękami jest ogromna satysfakcja kiedy wszyscy pytają a co to takie fajne na kierownicy>> ![]() ![]() ![]() Pozdro Scorpi Cytat:
BRak regulacji z pulpitu kierowcy Trudnosc wyregulowania odpowiedniej dawki Elektrozawó podłaczony na stałe grzeje sie przez co rozzedza olej i powoduje szybsze jego wyciekanie, Podwójna dysza moze powodowac wyciekanie oleju z jednej rurki na postoju zaciągając powietrze dróga rurką... To już chyba lepiej psikać spreyem po jedzie albo pedzlować hipolem... Ostatnio edytowane przez majki : 12.06.2012 o 15:19 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: May 2011
Miasto: Warszawa
Posty: 23
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 4 dni 3 godz 39 min 46 s
|
![]() Cytat:
Fakt, że w takich konstrukcjach zabezpieczenie przed wodą jest ogromnym problemem i trzeba to dobrze przemyśleć, żeby elektronika za moment nie padła. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Olejarka łańcucha | VictorZ | Wszystko dla Afryki | 32 | 02.04.2024 16:43 |
Wgrywanie map do garmina krok po kroku. Prośba o instrukcję. | Miklaz | Zastosowanie praktyczne | 17 | 26.02.2012 16:57 |