![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,602
Motocykl: 690 Enduro
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 22 min 10 s
|
![]()
Czytam sobie pobieżnie i jedno chciałbym sprostować. Zjawiska na tylnej oponie są identyczne z tymi przednimi. obie opony przenoszą siłę równoległą do powierzchni opony. Inny jest tylko zwrot. Natomiast jeśli chodzi o samo hamowanie to siły, choć krótko działające są znacznie większe i powodują "pochylenie się" kostki. Z tyły zjawisko jest znacznie mniejsze między innymi dlatego, że kostki są większe. W bardzo ostrej oponie i przednia i tylna ulega ząbkowaniu, oczywiście na przeciwległych krawędziach.
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
"Oranżada"dla przyszłego "zdrajcy". | MOTOMYSZA | Wszystko dla Afrykańczyka | 7 | 29.10.2012 19:21 |