![]() |
|
Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2017
Miasto: Żywiec, kiedyś piwna stolica kraju.
Posty: 127
Motocykl: RD03
![]() Online: 1 tydzień 6 dni 14 godz 55 min 5 s
|
![]()
Czy ktoś z Szanownych Kolegów mial może przyjemność jeździć nz powyższym moto? Jakieś opinie znajomych użytkowników itp?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2011
Miasto: mazowiecka wieś
Posty: 1,442
Motocykl: 5 szt
Przebieg: znośny
![]() Online: 3 miesiące 3 tygodni 2 dni 4 godz 29 min 27 s
|
![]()
Podpytaj JarkaO.
__________________
Nie ważne gdzie, nie ważne czym. Ważne z Kim. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() |
![]()
IMO to taki uszosowiony nieco i pod turystykę aluminiową 890. ciekaw jestem jak daje radę szyba - w 890adv genialnie - zero turbulencji. tu jest wyższa = znacznie większy problem do rozwiązania.
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() |
![]()
Jarek miał a Tom 64 ma Norden 901 - odpowiednik KTM 890 S
Ja mam KTM 890 ADV R - odpowiednik Nordena 901 Expedition O KTM mogę ci poopowiadać - jest to bliźniak Nordena, ten sam silnik, róznica tylko chyba w wyglądzie zewnętrznym |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2017
Miasto: Żywiec, kiedyś piwna stolica kraju.
Posty: 127
Motocykl: RD03
![]() Online: 1 tydzień 6 dni 14 godz 55 min 5 s
|
![]()
Dzięki za podpowiedzi.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
![]() |
![]()
Różnic jest trochę więcej. Ogólnie jest to motocykl, który prowadzi się wzorowo po asfalcie. Jest mega zwinny. Problem turbulencji jest do rozwiązania bardzo indywidualnie i można cisnąć tym ponadprzeciętnie po czarnym bez bólu.
Miałem T7 i 790ADV R i nie ma o czym tutaj pisać. Moim zdaniem Norden jedzie w innej lidze niż japoniec i sporo lepiej od pomarańczy. W terenie z racji zawieszenia jest słabiej niż w KTM 790/890ADV R, geometria też jest trochę inna. Wstydu jednak nie ma, a można całkiem zdrowo pocisnąć w rozumieniu turystycznej jazdy offem. Z wyposażenia można mieć do 901-ki: zintegrowane zajebiste grzane manetki, QS+ (mega), siedzenie Rally, stopkę centralą, zintegrowane grzane siedzenia, super szybę turystyczną i całą masę 3rdy party szpeju. Do tego zasięg na jednym zbiorniku (z racji niskiego spalania) bardzo fajny: spalanie.jpg Bolączki jakie miałem z tym sprzętem: Wymieniałem na gwarancji przednią tarczę hamulcową, bo po 6500km dostała lekkiego bicia. Reszta bezproblemowa. Jakby KTM/Husqa miał obsługę/serwis na poziomie BMW, to jestem przekonany, że duuuużo wiecej bysmy widywali tych motocykli na naszych ulicach. Zapomniałem: światła baaaardzo na plus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
![]() |
![]()
Widywałem tych sprzętów na drodze trochę i ZAWSZE zwracają uwagę w lusterku. Znaczy światła są ok.
T7 brakuje do nordena jakieś 30kucy więc nie ma o czym zupełnie dyskutować.
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
![]() |
![]()
Moc tutaj zupełnie jak dla mnie nie miała znaczenia. T7 ma jej dość. Kultura pracy silnika w T7 zmiata Nordena.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
![]() |
![]()
Jedno co mam lepsze
![]() Wiem jednak że takie moto co miałoby WSZYSTKO, jeszcze nie powstało.
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Norden na północy. | JarekO | Trochę dalej | 24 | 05.11.2022 19:34 |
Husqvarna 901 Norden | żuk | Inne - dyskusja ogólna | 33 | 07.06.2022 16:02 |