![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2017
Miasto: Wolbrom/Kraków
Posty: 203
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 1 tydzień 6 dni 8 godz 49 min 39 s
|
![]()
Cześć
Mam problem z Honda SH 150 rocznik 2003, podczas jazdy oberwało mi biegun +, skuter dalej jechał, dopóki nie został zgaszony, po wymianie akumulatora na nowy w ogóle nie reaguje na przycisk rozrusznika, bezpiecznik przy przekaźniku dobry, ale wymieniony na nowy, skrzyneczka z bezpiecznikami przeglądnięta i wszystkie bezpieczniki są dobre Czy ktoś kojarzy czy jeszcze są gdzieś bezpieczniki, do których nie ma łatwego dostępu ? Czy Honda mogła przejść w jakiś tryb awaryjny ? Pytam gdyż samoczynnie po danym przebiegu, zapala się kontrolka oleju, i trzeba ją kasować przyciskiem przy liczniku i stacyjką w specyficzny sposób i dopiero kontrolka gaśnie, stąd moje pytanie Nie chciałbym rozkręcać niepotrzebnie tych wszystkich plastików, może ktoś z was miał podobny problem Od czego zacząć ? Przekaźnik rozrusznika ? Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Dominator.
![]() |
![]()
125-ka paliła tylko z wciśniętym hamulcem. Na pewno czujnik światła stop bym zwarł na początek.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2018
Miasto: Warka
Posty: 103
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 1 tydzień 6 dni 17 godz 16 min 53 s
|
![]()
i ze złożoną stopką boczną, więc tam też zerknij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() |
![]()
Nie ma tam większej elektroniki i pomijając kasowanie inspekcji/wymiany oleju oraz zegarek
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2017
Miasto: Wolbrom/Kraków
Posty: 203
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 1 tydzień 6 dni 8 godz 49 min 39 s
|
![]()
Stwierdziłem absolutny brak światła stopu w lampie tył, wymieniłem żarówkę, bezpieczniki, masowałem przewody czujników i lipa
Zabrałem się za coś czego chciałem uniknąć czyli demontaż plastików i znalazłem winowajcę Podwójny pech ! biegun akumulatora plusowy i przewód czujnika blisko wtyczki się oberwały, i to na odcinku około 1500m Tak że ten, temat ogarnięty, dzięki za zainteresowanie ![]() ![]() Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2013
Miasto: WKZ/LRY
Posty: 384
Motocykl: XL/XR350,KLE650,XJR1200.
Przebieg: 50+
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 3 tygodni 4 dni 17 godz 2 min 0
|
![]()
Ale dziwna kierownica, jak w rowerze. Da się to regulować choć w pionie? Da się wymienić na zacisk plus zwykła kiera ?
__________________
klawo jak cholera |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2017
Miasto: Wolbrom/Kraków
Posty: 203
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 1 tydzień 6 dni 8 godz 49 min 39 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Uszkodzony tripmaster. | janeksok | Układ elektryczny i zapłonowy | 7 | 08.05.2013 16:32 |