![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2008
Miasto: Śląsk
Posty: 1,000
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Przebieg: rośnie
![]() Online: 3 tygodni 3 dni 21 godz 52 min 13 s
|
![]()
Siema,
Zanabyłem dyno jety dla Afri. Wraz z nimi dostałem instrukcję, w której opisany jest montaż i regulacja w postaci ilości obrotu śruby mieszanki. Mam dylemat. Czy robić to z hamownią, czy bez. Z hamownią może da się wszystko dokładnie ustawić. Jednak jest to 400 PLN więcej. Ma ktoś już doświadczenie z takimi ustawieniami? Jest sens wywalać kasę? Mam przelotowego arrowa, pod którego dyno jety powinny poprawić dół i jeszcze dać kopa na wyższych obrotach. Czy hamownia pozwoli zlokalizować dokładne ustawienia, czy tylko dostanę wykresy warte kilka stów?
__________________
Pozdro ![]() |
![]() |
![]() |