![]() |
|
Inne tematy Motocyklowo |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
Niżej środek ciężkości do zwinnej jazdy jest gorszy?
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
![]()
Po mojemu im niżej środek ciężkości tym lepiej. Bez znaczenia styl jazdy ale mogę się mylić.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2010
Miasto: Wrocław
Posty: 1,425
Motocykl: Husqvarna 701 Enduro
![]() Online: 1 miesiąc 4 tygodni 15 godz 21 min 25 s
|
![]()
Anie da się tego środka ciężkości zdemontować i zostawić w garażu?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
![]()
Da się
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banned
![]() Zarejestrowany: Dec 2015
Posty: 538
Motocykl: xt660z, ktm 500exc, nc750x
![]() Online: 1 tydzień 2 dni 19 godz 22 min 36 s
|
![]()
do szybkiej, zwinnej jazdy pisałem jest gorszy, trudniej przerzucać motocykl z jednej strony na drugą bo siły działają przeciwko wraz z szybkością. Fizyka się kłania i bańka stańka
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Michał
![]() |
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2014
Posty: 61
![]() Online: 3 dni 7 godz 57 min 53 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
![]() |
![]() Cytat:
o kurła , doładuje sobie pustaków na bak będzie mi się zwinniej jeździć ![]()
__________________
WSK125>XL650V Transalp>XR650R>TE450>DR800big>XR750VAfrica Twin>XR400R>VFR800fi>TE450ie>Bandit1200S |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Wrocław
Posty: 111
Motocykl: X-challange, CRF1000l
![]() Online: 2 tygodni 1 dzień 19 godz 4 min 29 s
|
![]()
No kurczę to ci wszyscy producenci motocykli od dziesiątek lat błądzą szukając możliwości zbudowania motocykla o niskim środku ciężkości.
![]() ![]() Btw to chyba kolego bańka wstańka z żyroskopem się pomyliła ![]() |
![]() |
![]() |