17.08.2011, 14:30 | #1 |
Motocykl do jazdy po krzkach i nie tylko. Porada
Jako, że sprzedałem swojego trampka, szukam godnego następcy.
Mam to być motocykl lżejszy i dużo bardziej terenowy, komfort podróżowania schodzi na dalszy plan. Dość ważna jest dla mnie niezawodność i nie chciałbym wydać więcej niż 12tys. pln. Niestety z uwagi na moje małe doświadczenie nie bardzo wiem czego chcę, na pewno pojemność nie mniejsza niż 400 do 660. Nie chcę też całkiem malutkiego motocykla bo po transalpie małe wścieklaki budzą u mnie przerażenie Moje typy to: xr650r, xr400r lc4 640 ttr 600, wr450f Motocykl ma być dużo zwinniejszy i dzielniejszy niż trampek w terenie ale jednocześnie tak aby dało się czasami po asfalcie podjechać w krótszą lub dłuższą podróż i żeby co chwilę nie trzeba było zmieniać rozrządu tłoka itd. Doradźcie proszę czego szukać, na co zwrócić uwagę, a może ktoś słyszał o jakimś godnym polecenia sprzęcie. Z góry dzięki Pozdrawiam Łukasz
__________________
WSK125>XL650V Transalp>XR650R>TE450>DR800big>XR750VAfrica Twin>XR400R>VFR800fi>TE450ie>Bandit1200S |
|
17.08.2011, 14:38 | #2 |
Zarejestrowany: Nov 2009
Miasto: Gdańsk
Posty: 585
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 7 min 40 s
|
Na forum Advrider.pl jest kolega, który poszedł tą drogą 2 tygodnie temu, tzn. sprzedał Trampka (bratu) i kupił KTM LC4 Adv. Ceny nie znam, ale wątek nosił tytuł "Jaka pomarańcza za 10 tyś ?" Jest bardzo zadowolony.
Ostatnio edytowane przez MarekM : 17.08.2011 o 14:40 Powód: Literówka |
17.08.2011, 14:40 | #3 |
Niepoprawny ideologicznie - XTZ/GS/LC4 ;)
Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Józefów
Posty: 669
Motocykl: R1100GS, LC4
Online: 2 tygodni 1 dzień 17 godz 57 min 31 s
|
a DRZ 400? - całkiem bezproblemowe i łatwe do opanowania moto.
wr450 to już sprzęt cokolwiek wyczynowy i może wymagać większych nakładów serwisowych LC4 jest b. fajne, ale może irytować tym, że co chwilę jakiś dupereł wyłazi. Nieźle się sprawdza jako uniwersalne moto. XR650R - w.g. fabryki tłok co 30kkm, olej i zawory co 1kkm jeśli dobrze pamiętam. |
17.08.2011, 14:41 | #4 |
xr 650r - da ci dużo radości i adrenaliny ale to sprzęt ostry i surowy.
ja po 2,5 roku jazdy nią zastanawiam się nad zmianą na bardziej uniwersalny i celuję tym razem w coś w stylu xt 660r na xr złego słowa powiedzieć nie można, przydałby się rozrusznik a tak poza tym jest super i bardzo fajnie się prowadzi i oddaje moc, zawieszenia też git. a poprzednio też 2 trampki miałem p.s. jak byś był zainteresowany xr'ą to zapraszam na oględziny i jazdę próbną.
__________________
Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły. Ostatnio edytowane przez siwy : 17.08.2011 o 14:54 |
|
17.08.2011, 14:54 | #5 |
heu ?
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Kraków
Posty: 932
Motocykl: RD07
Online: 1 tydzień 20 godz 17 min 46 s
|
DRZ 400, w terenie daje radę, jak trzeba to i dalej nim pojedziesz.
__________________
RD07 & DRZ |
17.08.2011, 14:59 | #6 |
DRZ 400 poczciwy sprzęt tylko jakiś taki trochę wyprany z emocji , albo tak mi się wydaje.
Kumpel strasznie namawia mnie na lc4 i nawet mi pasuje ale nie wersja adv to już za dużo waży. Dzięki za wszelkie sugestie.
__________________
WSK125>XL650V Transalp>XR650R>TE450>DR800big>XR750VAfrica Twin>XR400R>VFR800fi>TE450ie>Bandit1200S |
|
17.08.2011, 15:06 | #8 |
heu ?
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Kraków
Posty: 932
Motocykl: RD07
Online: 1 tydzień 20 godz 17 min 46 s
|
Jeśli DRZ jest wyprany z emocji to olej LC4 i szukaj EXC
Albo się najpierw przejedź na dżecie
__________________
RD07 & DRZ |
17.08.2011, 15:07 | #9 |
Zarejestrowany: Apr 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 387
Motocykl: Honda Wave 110i
Online: 4 miesiące 1 tydzień 2 dni 20 godz 44 s
|
DRZ 400e dojechałem z Wawy na kołach na Szuter Party III, pojeździłem na miejscu (jakie były warunki wiadomo) i wróciłem też na kołach.
Irytuje troszeczkę częste tankowanie (zbiornik 10l.) i brak stelaża do mocowania bagażu, ale da się pokombinować: https://picasaweb.google.com/lh/phot...eat=directlink Tyłek boli podobnie jak na Afryce, wieje bardziej. |
17.08.2011, 15:08 | #10 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 2,848
Motocykl: Pomarańczowy
Online: 2 miesiące 2 dni 12 godz 4 min 11 s
|
Ja też poszedłem tą drogą - sprzedałem Afri i teraz mam DRZ 400 sm na kołach enduro.
https://picasaweb.google.com/babel19...32618979196802 Wprawdzie latam wokół komina i głównie na grzyby , ale generalnie mocy mi nie brakuje choć mam wg nie których jakiś słabszy egzemplarz.Lekkość drz w stosunku do Afri bezcenna . https://picasaweb.google.com/babel19...Ib959GQkdWa9AE Przy przełożeniach jakie mam spokojnie latasz powyżej 100 a to na kostakch robi wrażenie. Franz kiedys opowiadał że na DRZ-cie zrobił całkiem daleka trasę . Za DRZ przemawiała opinia o bezawaryjnosci - póki co śmigam i nic się nie dzieje. No zużycie paliwa w okolicach 4l /100 km to duzy plus przy obecnych cenach paliwa... Ostatnio edytowane przez Babel : 17.08.2011 o 15:12 |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Motocykl trialowy - podobna niezła szkoła jazdy | spider2you | Inne - dyskusja ogólna | 25 | 16.01.2017 17:53 |
Motorhouse na pomorzu porada | ferolo | Inne tematy | 1 | 24.04.2014 19:10 |
porada o napęd | mad_leaf | Rama, zawieszenia, napęd | 1 | 14.06.2012 21:28 |
Motocykl - technika jazdy - archiwalne artykuły | motoartur | Inne tematy | 1 | 20.08.2009 20:30 |
Porada łańcuchowa pilnie potrzebna ... | paku | Rama, zawieszenia, napęd | 3 | 10.08.2009 09:51 |