![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Köln/Opole
Posty: 228
Motocykl: RD07a
![]() Online: 1 dzień 6 godz 58 min 58 s
|
![]()
Luz powinny byc na koncu klamki 10mm-15mm przy zimnym silniku.To norma u mnie przy zimnym silniku tez nie moge znalezc luzu przy cieplym jest znacznie lepiej. (bylo tak od 0 km az do dzis czyli 100.000km
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ReGeNeRaToR
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Olsztyn
Posty: 663
Motocykl: RD07
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 1 godz 6 min 14 s
|
![]()
w mojej poprzedniej AT nie bylo problemu z luzem i wszystko katało jak nalezy , a w tej co teraz mam jest cos nie tak.
-------------------------------------- Sprawa sie wyjasnila , winna byla linka sprzegla w ktorej wyzionely ducha 4 z 5 splotow linki , pekly zaraz przed wyjsciem z pancerza kolo silnika. Linka ta najwidoczniej sie rozciagala bo splot jest skrecony. Dzis chcialem przesmarowac linke bo mechanizm dosc ciezko pracowal i jak odlaczylem od klamki i silnika to wyszlo szydlo z worka ![]() Nowa uzywana linka od Pana Hądy zalozona i sprzegielko dziala jak z fabryki , zaluje tylko ze wczesniej nie mialem czasu do tego zajzec bo biegi i luz ciezko wchodzily.
__________________
END of TRANSMISSION Ostatnio edytowane przez Dzieju : 12.04.2013 o 08:21 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Dziwne odgłosy. | Marcel | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 28 | 04.07.2014 16:56 |
Sprzęgło | vinc18 | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 8 | 02.01.2014 15:33 |