Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Rama, zawieszenia, napęd

Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 03.06.2008, 23:55   #10
dj.1
 
dj.1's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Köln/Opole
Posty: 228
Motocykl: RD07a
dj.1 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 dzień 6 godz 58 min 58 s
Domyślnie

Bo to nie byl DID ,(Chodzi tu o zakuwanie zakowki na nit DID, a nie zakuwanie lancucha w jakims miejscu) w orginale ci peknie czesc miedziana a bolec stalowy zostanie tej samej dlugosci i ci tulejek nie scisnie (dida zakuwa sie kluczem a nie mlotkiem) dokrecisz za mocno to glowka miedziana po prostu uleci.

Ostatnio edytowane przez dj.1 : 04.06.2008 o 00:00
dj.1 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Wymiana slizgacza na lancuch. Duzo roboty? kuntakinte Regularne czynności serwisowe 34 13.06.2023 06:56
jaki lancuch napedowy- najlepszy kuras Rama, zawieszenia, napęd 7 01.03.2011 12:36
sztywny lancuch po zdjeciu kola JackHarrer Rama, zawieszenia, napęd 61 08.07.2009 10:59


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 21:44.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.