![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#10 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Köln/Opole
Posty: 228
Motocykl: RD07a
![]() Online: 1 dzień 6 godz 58 min 58 s
|
![]()
Bo to nie byl DID ,(Chodzi tu o zakuwanie zakowki na nit DID, a nie zakuwanie lancucha w jakims miejscu) w orginale ci peknie czesc miedziana a bolec stalowy zostanie tej samej dlugosci i ci tulejek nie scisnie
![]() Ostatnio edytowane przez dj.1 : 04.06.2008 o 00:00 |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wymiana slizgacza na lancuch. Duzo roboty? | kuntakinte | Regularne czynności serwisowe | 34 | 13.06.2023 06:56 |
jaki lancuch napedowy- najlepszy | kuras | Rama, zawieszenia, napęd | 7 | 01.03.2011 12:36 |
sztywny lancuch po zdjeciu kola | JackHarrer | Rama, zawieszenia, napęd | 61 | 08.07.2009 10:59 |