![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Administrator
![]() |
![]()
Taaaa, ale wynika z tego mały drobiazg.
A mianowicie że zbyt mocne zakucie powoduje ściśnięcie tulejki która to może jak widać na załączonym obrazku się rozsypać. Chyba można ten fakt zaliczyć jako minus zakuwania.
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wymiana slizgacza na lancuch. Duzo roboty? | kuntakinte | Regularne czynności serwisowe | 34 | 13.06.2023 06:56 |
jaki lancuch napedowy- najlepszy | kuras | Rama, zawieszenia, napęd | 7 | 01.03.2011 12:36 |
sztywny lancuch po zdjeciu kola | JackHarrer | Rama, zawieszenia, napęd | 61 | 08.07.2009 10:59 |