|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
21.01.2010, 19:58 | #61 |
Zarejestrowany: Apr 2008
Posty: 254
Motocykl: RD04 CRF 450 R Husqvarna TE 610
Przebieg: 50000
Online: 1 dzień 6 godz 23 min 18 s
|
żeby nie było , że temat odpuściłem - zrobiłem narazie prototyp do przetestowania
- pierwszy otwór od strony mocowania kości podwyższy afri o 4/5 cm , drugi ten w którym zamontowana jest "kiwaczka" obniży o 4/5 cm trzeci obniży o 8/9 cm ale tu może być problem z kołem , które może dotknąć błotnika przy max dobiciu kalamitka smarownicza oczywiście w standarcie Ostatnio edytowane przez DANDY : 21.01.2010 o 20:50 |
07.07.2010, 05:31 | #62 |
Zarejestrowany: Dec 2009
Miasto: Warszawa - Tarchomin
Posty: 105
Motocykl: RD03
Przebieg: ~70 000
Online: 1 tydzień 1 dzień 3 godz 15 min 48 s
|
Witam, ja dziś obniżałem swoją 03. Wcześniej była max rozkręcona sprężyna na tylnym amorku, teraz zdecydowałem się jeszcze opuścić ją na lagach ok 4cm. Efekt jest, różnica odczuwalna, tylko nie wiem jak zachowuje się na drodze bo jeszcze nie próbowałem
173cm i 108kg )) pozdro |
09.07.2010, 21:25 | #63 | |
Administrator
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 8,596
Motocykl: RD03
Online: 4 miesiące 4 tygodni 8 godz 31 min 22 s
|
Cytat:
Ale potestuj może ci podpasuje.
__________________
AT03 |
|
29.07.2010, 02:43 | #64 |
Zarejestrowany: Dec 2009
Miasto: Warszawa - Tarchomin
Posty: 105
Motocykl: RD03
Przebieg: ~70 000
Online: 1 tydzień 1 dzień 3 godz 15 min 48 s
|
Różnica jest znacząca, przede wszystkim pewniej czuje się w "awaryjnych" sytuacjach - najczęściej w terenie. Jednak minus jest taki że mimo deflektora od kolegi WD60 po obniżeniu przodu znowu wieje w czuprynę :/ (krótka szyba+duży deflektor)
|
02.08.2010, 19:17 | #65 |
Zarejestrowany: Jan 2010
Miasto: UĆ
Posty: 4
Motocykl: TRANSALP
Online: 3 godz 11 min 18 s
|
Potwierdzam. W TA miałem przód wpuszczony ok 3 cm i powstał wibrator, który dodatkowo ciężko się manewrował. Tył też został opuszczony o ok 3 cm jakąś niemiecką kością ( jeden element). Producent zalecał wpuszczenie przodu o 1 cm. Teraz przód mam na maxa w górę i jest bajecznie. Wibracji nie ma a prowadzi się rewelacyjnie.
|
17.10.2010, 15:09 | #66 |
Zarejestrowany: May 2010
Miasto: Łódź
Posty: 881
Motocykl: RD07a
Przebieg: rosnący
Online: 1 tydzień 6 dni 19 godz 24 min 6 s
|
jak powinna być fabryczna wysokość/długość przedniego zawieszenia ? jak sprawdzić czy zawiecha nie została minimalnie obniżona ?
__________________
... piszę po polsku (staram się) |
17.10.2010, 19:10 | #67 |
....OLEJ....
Zarejestrowany: Dec 2009
Miasto: Pniewy-Londyn
Posty: 1,337
Motocykl: RD07a
Przebieg: 6006 km
Online: 1 miesiąc 4 tygodni 1 dzień 17 godz 24 min 54 s
|
Mnie tam te smarowniczki interesuja.
Nie wadza o nic? |
29.12.2010, 18:34 | #68 |
Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: TYCHY
Posty: 428
Motocykl: SD02
Przebieg: 000000
Online: 2 miesiące 9 godz 5 min 28 s
|
DANDY i jak prototyp? Działa? Przy moim wzroście jestem zainteresowany takim cudem do obniżenia Bedzie więcej tego,coby można było kupić?
|
29.12.2010, 18:55 | #69 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Częstochowa
Posty: 1,376
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 3 tygodni 4 godz 47 min 14 s
|
Jeśli Dany nie będzie chciał/nie będzie miał czas/będzie miał czas i chęci, ale brak mocy przerobowych to ja Ci pomogę
__________________
"Ja się nie ścigam, więc nikt mnie nie dogoni." |
29.12.2010, 21:16 | #70 |
Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: TYCHY
Posty: 428
Motocykl: SD02
Przebieg: 000000
Online: 2 miesiące 9 godz 5 min 28 s
|
OK, dzięki za info, teraz szukam sprzętu, mam coś na oku.Jak zakupie to bedziemy działac
|
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Owiewki do afri | MaRP | Wszystko dla Afryki | 86 | 16.12.2015 20:22 |
jak kupić Afri... | luki.gd | Inne tematy | 21 | 07.06.2010 00:28 |
h4 w afri | many | Układ elektryczny i zapłonowy | 17 | 01.03.2010 23:52 |