Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Główny dział > Dział Producentów i Dostawców

Dział Producentów i Dostawców Zarabiasz na życie w branży motocyklowej? Tutaj zareklamuj swój produkt.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary Dzisiaj, 09:50   #1301
Melon
 
Melon's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2012
Miasto: Lublin
Posty: 6,404
Motocykl: cz350/ bandit600/ zx12r/ varadero/vfr1200xd
Melon jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 1 tydzień 4 dni 5 godz 5 min 50 s
Domyślnie

Jurek czy w filtrach oleju Hondy jest zawór zwrotny , robiłem sekcje ale pamięć nie ta ?
__________________
kto smaruje ten jedzie
Melon jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary Dzisiaj, 13:06   #1302
ramires
Administrator
 
ramires's Avatar


Zarejestrowany: Oct 2007
Miasto: Otwock ale chętnie na Śląsk bym wrócił
Posty: 5,429
Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie
Przebieg: ojojoj
ramires ma wyłączoną reputację
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 3 dni 14 godz 49 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Melon Zobacz post
Jurek czy w filtrach oleju Hondy jest zawór zwrotny , robiłem sekcje ale pamięć nie ta ?
W większości jest sprężyna na wejściu, taki mechaniczny zawór
__________________
Ramires

...okręt mój płynie dalej... gdzieś tam...
ramires jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary Dzisiaj, 13:25   #1303
Melon
 
Melon's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2012
Miasto: Lublin
Posty: 6,404
Motocykl: cz350/ bandit600/ zx12r/ varadero/vfr1200xd
Melon jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 1 tydzień 4 dni 5 godz 5 min 50 s
Domyślnie

Może nie tak się zapytałem czy jeśli filtr jest w poziomie musi być ten zawór np. VFR1200, gdzieś to można sprawdzić ?
__________________
kto smaruje ten jedzie
Melon jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary Dzisiaj, 14:45   #1304
ramires
Administrator
 
ramires's Avatar


Zarejestrowany: Oct 2007
Miasto: Otwock ale chętnie na Śląsk bym wrócił
Posty: 5,429
Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie
Przebieg: ojojoj
ramires ma wyłączoną reputację
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 3 dni 14 godz 49 s
Domyślnie

Jeśli mówimy o puszkowym filtrze oleju to sam filtr w założeniu jest zaworem jednokierunkowym, po to, abyś np. podczas postoju na wyłączonym silniku nie miał cofnięcia syfu, który filtr zebrał. Przeważnie masz tak układ zrobiony, że filtr jest zaraz za pompą przed chłodnicą (o ile jest) co też właśnie zapobiega cofnięciu oleju.
Tak to sobie tłumaczę i gdzieś to mi tak na logikę wychodzi.
Twardość sprężyny dobierana jest pod pompę oleju - jej ciśnienie. Ułożenie filtra nie ma znaczenia chociaż przeważnie jest nisko, szczególnie przy mokrej misce olejowej.
__________________
Ramires

...okręt mój płynie dalej... gdzieś tam...
ramires jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary Dzisiaj, 15:09   #1305
Melon
 
Melon's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2012
Miasto: Lublin
Posty: 6,404
Motocykl: cz350/ bandit600/ zx12r/ varadero/vfr1200xd
Melon jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 1 tydzień 4 dni 5 godz 5 min 50 s
Domyślnie

Np. w mojej puszce jest zawór zwrotny bo olej by się cofnął do miski gdyż filtr jest wyżej niż poziom oleju i przy każdym uruchomieniu jakiś czas nie ma ciśnienia smarowania. W VFR filtr też jest wyżej i stąd moje pytanie, trafiłem też Purfluxa od puszki z takimi wymiarami co oryginał i tak kminię z nudów czy się nada bez uszczerbku na smarowaniu.
__________________
kto smaruje ten jedzie
Melon jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 21:15.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.