![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#21 |
Do września się wyliże
![]() |
![]()
Na forum trampkowym DZE chwalą.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2011
Miasto: Gdynia
Posty: 1,395
Motocykl: RD 03, LC4 ADV
Przebieg: x83000
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 11 godz 22 min 23 s
|
![]()
Kiedyś tylko dze. Teraz? Ostatnio testuje najtańsze które bywają na aukcji za 89zl / szt. I ... jak do tej pory ok, jak na zapas wg. Mnie super.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
![]() |
![]()
Myślę podobnie jak Kazmir. To może być awaria cewki. Problem dzieje się, jak rozumiem tylko na gorąco. Cewki albo padają całkowicie, albo sieją na gorąco. Zamiana to dobry pomysł, bo można sprawdzić, czy problem się nie przenosi na inny cylinder. Podobnie z modułem. Ale jeszcze bym sprawdził takie zwykłe, trywialne powody jak upływ czasu i korozja. Połączenie świece, kable WN i cewki.
__________________
Z pozytywnym nastawieniem można góry /albo Teresę przez góry/ przenosić! |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2009
Miasto: Polichno
Posty: 857
Motocykl: TA
![]() Online: 2 miesiące 2 tygodni 7 godz 39 min 9 s
|
![]()
Świece ,cewki ,przewody WN masz zdublowane ( po dwa komplety na cylinder) więc to nie to
![]() ![]() Temat znany, padają te pierwsze moduły małe ,trampkowe w rd04, rd07 temat praktycznie nie istnieje |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2024
Miasto: Grodków
Posty: 35
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 73000km
![]() Online: 1 dzień 8 godz 3 min 0
|
![]()
Śmiało polecam moduły agretyńskiej firmy DZE. Miałem ten sam objaw, praca na jednym cylindrze brak wskazań obrotów na obrotomierzu. Założyłem DZE i motocykl wrócił do żywych. Przejechałem na tych modułach 15 tyś km i silnik pracuje nadal wzorowo, tylko już u innego właściciela ;-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
![]() |
![]() Cytat:
__________________
"Bywa tu, bywa tam. Bywa też gdzie indziej." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
trampkarz emeryt
![]() |
![]()
Nie bardzo rozumiem dlaczego nie zrobić prostej podmiany modułów miejscami i obserwować obrotomierz gdy odetnie... przecież to by wszystko wyjaśniło.
Zakup modułu na to dobry pomysł - ale może lepiej precyzyjnie zdiagnozować wpierw... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Osmand gubi pozycję | Robur82 | Mapy | 26 | 06.01.2024 12:16 |
Czasem odcina zapłon na sekundę miedzy 2 a 3 tys obr. | car-los22 | NAT - Warsztat | 2 | 12.05.2020 22:53 |
Cylinder w 2T | KORNIK | Inne - dyskusja ogólna | 5 | 02.08.2016 13:42 |
Gaśnie na pierwszym biegu, odcina prąda czy ki ch*** ! | AnubisXRV | Regularne czynności serwisowe | 6 | 14.05.2009 23:35 |