![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
Wracając na techniczny tok wątku.
Można podyskutować jeszcze nt wyprzedzenia zapłonu dla e5/e10 - zapewniam że to ustawiane dla starych silników chochlujacych prawilne paliwo w dobie ich projektowania jest nieprawidłowe. Za późne.
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() |
![]()
Matjas co tu o zapłonie ściemniasz? Fahofcy powiedzieli że silniki przystosowane ale kurwa do czego
![]()
__________________
kto smaruje ten jedzie |
![]() |
![]() |