![]() |
#21 | |
Administrator
![]() |
![]() Cytat:
![]() Nigdy w życiu bym nie kupił motocykla tylko dlatego że "grupa" jeździ na innych , szybszych itd Kupuje się dla siebie czy dla innych ? Kiedyś na zlociku w górach pojawiły się trzy GSy , oczywiście kufry i inne obciążacze wisiały na każdym . Jeden z motocyklistów był niski , miał obniżoną kanapę , obniżone zawieszenie a i tak z trudem się podpierał o ogarniał swojego GSa na postoju. Chciał ruszyć coś poszło nie tak , przewrócił się , no to się dowiedziałem dlaczego gmole do żywego z obu stron porysowane. Dwaj koledzy wraz z nim podnieśli mu motocykl. Pogadałem z nim trochę , zapytałem dlaczego taka krowa skoro ma z nią ciągły kłopot. Odpowiedział że koledzy go namówili , bo oni jeżdżą GSami i on też musi jeśli chce z nimi jeździć. To jakaś paranoja mówię do niego , zobacz przyjechało trochę Afryk , jakieś inne motocykle i każdy z każdym jeździ nikt nie zmienia sprzętów bo koledzy mają. Zastanowił się , chyba mu do tej pory nikt nie powiedział że można inaczej , normalnie a nie pod presją "kolegów" beemiarzy. Tak mi się przypomniało.
__________________
AT03 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Piastów pod Warszawą
Posty: 652
Motocykl: Nie mam już AT
![]() Online: 3 tygodni 1 dzień 15 godz 54 min 33 s
|
![]()
Dzięki Wujku Dzieju. Wiedziałem że na Ciebie można liczyć. Grupy już nie ma, kumpel zabił się na tym Ducati. Właściwie to zabiła go jedna cipa co wyjeżdżała z podporządkowanej. Ale dziękuję za radę, mądrego dobrze posłuchać.
__________________
Wielki Protektor |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Administrator
![]() |
![]()
Nie chciałem urazić jak by co
![]()
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,577
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 10 godz 59 min 20 s
|
![]()
miałem kila lat ST1100A i nie zmieniłbym na ST1300 bo praktycznie wszystko zrypali w tym modelu. Nie mam pojęcia po co przekonstruowali silnik niemal zupełnie od nowa komplikując go na tyle, że robienie czegokolwiek przy 1300 trzeba się wcześniej melisy nawąchać. Za hit można uznać przeniesienie wysprzęglika za silnik !!! i wg. instrukcji aby go wymienić należy silnik zdemontować
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Stary wyjadacz
![]() Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: żywiec
Posty: 1,053
Motocykl: RD07
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 tygodni 1 dzień 17 godz 21 min 41 s
|
![]()
Ostatnio przejechałem się kawałek fjr1300.
Nie wiem czy człowiekowi z wiekiem się światopogląd zmienia… kiedyś pamiętam że to było dla mnie ciężkie, nudne i nic ciekawego… Kurde ale to jest fajna lokomotywa też. I widzę że jest tego sporo więcej niż Pan Europy. Pewnie jak się coś trafi ciekawego to też się zakręcę. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
![]() |
![]()
No proszę Cię, niedawno miałem porównanie do CT bo się kajtnąłem tym krawężnikiem, moja to pędząca kantówka
![]()
__________________
kto smaruje ten jedzie |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
BANDA LUBLIN
![]() Zarejestrowany: Apr 2009
Miasto: Lublin
Posty: 4,082
Motocykl: RD04
Przebieg: Kręcony
![]() Online: 3 miesiące 2 tygodni 6 dni 11 godz 12 min 42 s
|
![]() Cytat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Ktm 1300 adventure | lukasz_vip | Inne - dyskusja ogólna | 32 | 25.04.2012 21:44 |