![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
tak jak napisalem - nie poloze glowy za parametry podane przez sprzedawce ale moj klucz przy deklarowanych 740Nm to zupelnie inna liga. niby nic w motocyklu nie powinno byc dokrecone z taka sila ale ludzie lubia dokrecac tak az sok kapie z gwintu i po pewnym czasie srubunki sa nie do ruszenia. ten czerwony juz 3-4 razy mi uratowal tylek. BJC sa wlasciwie identyczne jak w/w.
od ~15 lat uzywam klucza ASTA IT-242-A1 i w 90% wystarczal do pracy z motocyklami. p.s. rekord pobil Kawasaki Versys 650, w ktorym klucz 1500Nm podpiety pod zbiornik 500L nie dal rady ruszyc nakretki zebatki zdawczej, ktora wedlug instrukcji powinna byc dokrecona z momentem 125Nm. udalo sie dopiero kluczem 1' na wulkanizacji :O
__________________
buziaki ![]() Ostatnio edytowane przez szynszyll : 08.04.2025 o 08:57 |
![]() |
![]() |