![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
kilka dni temu odwiedzil mnie stary znajomy, ktory kupil jakis czas temu nowa T7. byl nia w maroku, gruzji, rumuni i tunezji, wiec uzywa zgodnie z przeznaczeniem. nawieszane bajerow za kilkanascie tysiecy. aktualny przebieg: 25 tys km. ani serwis Yamaha ( motocykl na gwarancji serwisowany tylko tam) ani sam wlasciciel nie wpadli na to, zeby wymienic olej w lagach. instrukcja podaje interwal 10 tys. km. ludzi nie ogarniesz rozumem :O
__________________
buziaki ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Administrator
![]() |
![]()
Nawet nie próbuj ludzi ogarniać , dawno przestałem próbować zrozumieć, zwyczajnie szkoda czasu.
Owszem czasem można luźniej podejść do pewnych tematów ale ze wszystkim się nie da, znaczy nie powinno. A jak słyszę że pojazd serwisowany w ASO to od razu skreślam z listy do kupna. Na co dzień zderzam się z tym co wyczyniają warsztaty głównie autoryzowane i te z podpisanymi umowami , gilotyna powinna pracować non stop i ścinać puste łby oraz puszczanie w programie motoryzacyjnym pod tytułem "weryfikacja rzetelności". Tych prawdziwych , pasjonatów jest bardzo mało.
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2019
Miasto: Jarocin
Posty: 385
Motocykl: RD07
![]() Online: 1 tydzień 5 dni 4 godz 41 min 14 s
|
![]()
Oj tam, klient nie świadomy to skarb, ale klient wszystko wiedzący i do tego nie dopuszczający do swego umysłu myśli że mógł popełnić błąd to już katastrofa. Przykład z wczorajszego dnia:
Z racji mojego zajęcia mam do czynienia z silnikami dwusuwowymi, a tam jak wiadomo jedyną rzeczą która może je natychmiast zamordować prócz przejechania ciągnikiem np. rolniczym jest zła jakość paliwa. Przychodzi pan z maszynką którą odebrał po przeglądzie dwa dni wcześniej i od drzwi hałas pod tytułem "zapłaciłem za przegląd majątek a ona na drugi dzień nie odpala". Procedurę mam taką że z marszu PRZY KLIENCIE!!! odkręcam korek i sprawdzam co w zbiorniku. Tłumaczę klientowi że paliwo jest bez oleju. Klient na to że na pewno jest mieszanka bo sam ją robił. Przelewam do szklanego pojemnika i tam nadal czysta benzyna. Klient w zaparte że to mieszanka. Przez cały czas wszystko robione na jego oczach, a on klapki na oczach i jak w CK Dezerterech "To jest osioł". To jest dopiero klient-beton. Rozpisałem się nie w temacie ale w taki niedzielny poranek wszyscy śpią i może nikt nie przeczyta. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() |
![]() ![]()
__________________
kto smaruje ten jedzie |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wymiana oleju w lagach (progresy) | 7Greg | Regularne czynności serwisowe | 49 | 23.01.2024 20:50 |
Ciśnienie w lagach cd... | LegacySVX | Rama, zawieszenia, napęd | 6 | 14.11.2018 18:35 |
Ślizgi w lagach | paku | Rama, zawieszenia, napęd | 31 | 15.03.2013 01:24 |
Ciśnienie w lagach RD03 | mario650 | Rama, zawieszenia, napęd | 3 | 02.06.2010 22:37 |