![]() |
|
Dział Producentów i Dostawców Zarabiasz na życie w branży motocyklowej? Tutaj zareklamuj swój produkt. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2018
Miasto: Opolskie
Posty: 544
Motocykl: XR 600
![]() Online: 2 tygodni 4 dni 19 godz 53 min 29 s
|
![]()
A mnie nauczyło żeby zawsze kranik zamykac- nastąpiła kompilacja zdarzeń i paliwo z podcieniowego kranika w GPZ wlało się do silnika i oliwa do wymiany w xr kupę lat później to samo tylko sprzęgło się spaliło po 20 kim. Tak że jak wyjeżdżam z domu na dłużej to zamykam wodę tak w Moto kranik zawsze
__________________
Na YouTube przygody HONoDY https://youtube.com/channel/UCrDx6paxecbzeSUSJR7iE6Q |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 563
Motocykl: CRF1000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 12 godz 43 min 42 s
|
![]()
Dobrze jak jest taka pozycja - zamknięty...
W SR jest absurdalnie drogi podciśnieniowy kranik. Z pozycjami: otwarty, rezerwa, wolny spływ. Zamkniętego "trwale" - brak, i to jest ogromna wada, kolejna po cenie. |
![]() |
![]() |