Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > NAT - Warsztat

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 21.03.2025, 06:18   #1
Dzieju
Administrator

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 9,269
Motocykl: RD03
Dzieju jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 1 tydzień 1 dzień 14 godz 3 min 29 s
Domyślnie

Tylko dopowiem dla jasności że wiem do czego służy kontrolka check , złącze obd i co z tym robić , wbrew temu co niektórzy sądzą. Wiem też o możliwościach obecnych ale im więcej wiedzy tym dalej w las i chęć nie brnięcia w te kolorowe popsute już na etepie produkcji sprzęty.
R2d2 nie mów tego głośno bo w mojej trójce nigdy nie padła pompa ani regulator więc o tym padaniu to nieprawdziwe pogłoski rozgłaszasz
A jak się komuś zwyczajnie zużyły styki w pompie które wytrzymują ok 80tyskm czy zużył regulator po 20 latach to nie jest padanie tylko eksploatacja.
Jeden leje benzynę i jedzie drugi zabiera laptopa na wyjazd by mógł wrócić....albo nie wrócić ale za to będzie wiedział dlaczego.
Niech tam sobie każdy swoją rzepkę skrobie.
__________________
AT03
Dzieju jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 21.03.2025, 07:51   #2
kylo
 
kylo's Avatar


Zarejestrowany: Feb 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 625
Motocykl: CRF1000
kylo jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 6 dni 9 godz 45 min 5 s
Domyślnie

kylo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz

Tags
naprawa silniczka dct , silniczek dct


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 21:04.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.