|
![]() |
#1 |
Administrator
![]() |
![]()
Tylko dopowiem dla jasności że wiem do czego służy kontrolka check , złącze obd i co z tym robić , wbrew temu co niektórzy sądzą. Wiem też o możliwościach obecnych ale im więcej wiedzy tym dalej w las i chęć nie brnięcia w te kolorowe popsute już na etepie produkcji sprzęty.
R2d2 nie mów tego głośno bo w mojej trójce nigdy nie padła pompa ani regulator więc o tym padaniu to nieprawdziwe pogłoski rozgłaszasz ![]() A jak się komuś zwyczajnie zużyły styki w pompie które wytrzymują ok 80tyskm czy zużył regulator po 20 latach to nie jest padanie tylko eksploatacja. Jeden leje benzynę i jedzie drugi zabiera laptopa na wyjazd by mógł wrócić....albo nie wrócić ale za to będzie wiedział dlaczego. Niech tam sobie każdy swoją rzepkę skrobie.
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 625
Motocykl: CRF1000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 6 dni 9 godz 45 min 5 s
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Tags |
naprawa silniczka dct , silniczek dct |
|
|