|
|
|
|
#1 |
|
Administrator
![]() |
Jakie to szczęście nie mieć takiej kontrolki
![]() Drugie szczęście to mieć pojazd w którym się nigdy nie zapala po za momentem przekręcania kluczyka na zapłon Tych szczęść można by jeszcze powymieniać. W pewnym sensie podziwiam ludzi brnących w problemy , za ich samozaparcie że może kiedyś podczas przejażdżki się nie zapali, że zmieni bieg , unikną lawety... Czyli szczęśliwi wrócą bez awarii. Za 10 lat , albo zdecydowanie szybciej w pierwszym zdaniu z wyjazdu będzie "wróciłem sprawnym motocyklem , nie zapalił mi się check ani żadna inna z kilkunastu kontrolek" , a dopiero potem gdzie był No dobra nie ma co się znęcać ![]() Obyście zawsze wracali.
__________________
AT03 |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Moderator
![]() Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Ålesund, N
Posty: 532
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Przebieg: Rosnacy
Online: 1 tydzień 3 dni 8 godz 39 min 21 s
|
Cytat:
Kończąc ten przydługawy wywód, wybór jest jeden z trzech: - chcąc jeździć i kręcić śrubki w nowoczesnych konstrukcjach samemu należy się dokształcić i posiadać odpowiednie narzędzia - Chcąc jeździć nowoczesna konstrukcja ale nie chcac sie doksztalcac / kręcić subek należy przekazać serwis osobom wykwalifikowanym - Jesli zaden z powyzszych nie odpowiada to wybierać konstrukcje z poprzedniej epoki których zaawansowanie jest na poziomie Wiedzy/umiejętności/posiadanego sprzętu warsztatowego
__________________
Całego świata nie zmienisz ... Ludzi do miłości nie zmusisz, ani nawet do lubienia ciebie. Zawsze jednak masz wpływ na to , jaki jest ten kawałek świata wokół Ciebie i kto się w nim znajduje. https://youtu.be/skPjiSzR9n4?si=bnBpO9UVjUZGes_2 |
|
|
|
|
![]() |
| Tags |
| naprawa silniczka dct , silniczek dct |
|
|