![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
Raczej Transalp to w większości RD03
![]() ![]() ![]()
__________________
RD 03 TO NAJSTARSZA AFRYKA ![]() ![]() XRV 650 THE LAST TRUE DUAL SPORT BIKE ON EARTH http://www.youtube.com/watch?v=fnEHAjt_XPw Ostatnio edytowane przez majo : 18.03.2025 o 10:40 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Administrator
![]() |
![]()
Kiedyś miałem ochotę na kupienie , zbudowanie takiej dakarówki a potem mi przeszło , nie wykorzystałbym jej możliwości a dla samego wydania kasy i jeżdżenia jak normalną trójką nie ma sensu.
Takie coś to tylko dla tych co wykorzystują zawieszenie w 100%. Kupić sprzęt 700KM i jeździć jak dupowozem do marketu? Bezsens. Mieć motocykl 160KM i braki w umiejętnościach nadrabiać elektroniką by nie zginąć? Kolejny bezsens. Uważam że umiejętności manualne są kluczowe których żaden bezpiecznik lub kontrolka nie wyłączy. Ale odbiegam od tematu. Części do trójek jeszcze jakieś są , czasem trzeba poszukać, no i pewnie mają szansę być dłużej niż do pozostałych XRVek z racji Trampków i podobieństw niektórych Fakt niektórych brakuje dlatego nie staram się ich zniszczyć. Trójka wymaga innego podejścia niż świeży kilkuletni sprzęt do którego graty się bierze z półki sklepowej. Każdemu kto nie jechał trójką polecam , potem już jest inaczej ![]() Jak widać mnie trzyma 22 lata i puścić jakoś nie chce.
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Pomoc w diagnozie - brak zapłonu na niskich obrotach/brak reakcji na regulację śrubą mieszanki | Wasyl91 | Uklad paliwowy i wydechowy | 4 | 14.04.2023 16:00 |
Brak prądu. Rd 07a | Harnaś | Układ elektryczny i zapłonowy | 15 | 16.08.2016 07:49 |