![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
Tak jak fabryka zaleca 130.
__________________
RD 03 TO NAJSTARSZA AFRYKA ![]() ![]() XRV 650 THE LAST TRUE DUAL SPORT BIKE ON EARTH http://www.youtube.com/watch?v=fnEHAjt_XPw |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Administrator
![]() |
![]()
No to dorobiłem trochę km na 46z , jakiś ok 1000 czy z hakiem.
Jak by to powiedzieć , przez 22 lata miałem wyrywną trójkę a teraz jest odrobinkę spokojniejsza już nie rwie. Ale jest przyjemnie , taka bardziej zrównoważona, oczywiście to niewielka różnica ale mogę powiedzieć że tak jak bym zaczął być z inną ![]() Biegi ciutek dłuższe niby to tylko 6,15% plus wyższy kształt adventura względem anakina to niech będzie 7% , ale to czuć ( choć wielu nie czuje braku powietrza w kole ![]() 140 , silnik cichszy obrotów mało , 160 mija bez wahania i leci dalej. Można by rzec że zamieniłem nieco "terenu" na trochę "asfaltu". Spalanie się raczej nie zmieniło, nie tankowałem pełno/pełno, ale po kontrolkach to spokojnie do 5/ ok 5 się wyrobiła. Prędkość minimalna na 5ym utrzymała się , generalnie nie schodzę poniżej 3tysobr. Przypomnę że obecne 16/46 przy oponie 140 to mniej więcej przełożenia fabryczne. A 49 w powyższym układzie było krótsze/ostrzejsze. No i wyszło że po 22 latach z jedną mam teraz jakby drugą , czyli nie zawsze trzeba zmieniać motocykl żeby coś zmienić ![]()
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Pomoc w diagnozie - brak zapłonu na niskich obrotach/brak reakcji na regulację śrubą mieszanki | Wasyl91 | Uklad paliwowy i wydechowy | 4 | 14.04.2023 16:00 |
Brak prądu. Rd 07a | Harnaś | Układ elektryczny i zapłonowy | 15 | 16.08.2016 07:49 |