![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#34 |
![]() |
![]()
Spokojnie.
Obecny vmax jest u mnie gościnnie i nie jest mój ![]() ![]() Chciałbym ponownie fj1200 jako takie moto na wspomnienia, fajny to był sprzęt. Niestety garaż z gumy nie jest a kieszeń z tytanu. Kumpel kupił jakiś ponoć do Vmaxa regler na ebay ale nie działał. Cholera go wie co tam w tym moto teraz się zdupczylo. Ponoć ma AC na wyjściu poprawne 60-90vac. Więc reszta chyba po stronie reglera. Z trzeciej - wtyk mu się stopił całkowicie więc to że bez obciążenia stator daje nie znaczy że będzie ładować.
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Przerobienie regulatora | motomik79 | Układ elektryczny i zapłonowy | 14 | 04.05.2009 11:12 |