|
![]() |
#1 |
Stary wyjadacz
![]() Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: żywiec
Posty: 1,053
Motocykl: RD07
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 tygodni 1 dzień 17 godz 46 min 30 s
|
![]()
Ja mam teraz Civica TypeR FK2 czyli tego pierwszego turbo nominalnie 310KM.
U mnie teraz po wydechu z Catbackiem i kilku modach 337KM i prawie 440Nm. Do końca 3 biegu kontrola trakcji obcina moc. Auto jest mega aresywne, ale nawet przy takim nadmiarze mocy mechnaiczna szpera i wspomagacze powodują że dobrze to jedzie po zakrętach(oczywiśćie suchych i na rozgrzanych oponach). Pamietam jak jeździłem starymi Hondami VTi i Accordem TypeR które miały sporoooo mniej mocy to jakieś bardziej wymagające od kierowcy były. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Administrator
![]() |
![]()
Artku , Focus nie ma bryły ani opływu do prędkości , fabryka przewiduje 266km/h na serii ale to za dużo na te kształty , on służy bardziej do zabawy/przyjemności a nie dużych prędkości.
W EVO5 którym pojeździłem była krótka skrzynia , v-max tylko 215-220 ale to 4.5 do setki , wgniatanie w fotel , zapadanie płuc i trudności z oderwaniem głowy od zagłówka podczas depnięcia robiły robotę podparte metalowym sprzęgłem .....Impreza dłubnięta na 260KM to był łagodny baranek przy EVO. Zupełnie inne charaktery. To nie cyferki w danych producenta ale to jak to jedzie na drodze jest istotne jak reaguje na muśnięcie gazem , przyklejenie na zakrętach , wyjście z gazem 4 śladami ......i cała reszta......emocje to ważna rzecz. Oczywiście ktoś może jeździć 60KM wolnossącym dieselkiem i też będzie zadowolony i opowie jak to ma szalone osiągi , jak to ledwo utrzymał kierownicę , koła buksowały , że najtańsza opona trzyma mu idealnie.....i że po co ludziom/wariatom takie szybkie samochody/motocykle , gdzie to się tak spieszyć ![]() No każdy ma inaczej. To temat o KTM , no to już nie zaśmiecam.
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2017
Miasto: Żywiec, kiedyś piwna stolica kraju.
Posty: 118
Motocykl: RD03
![]() Online: 1 tydzień 6 dni 7 godz 6 s
|
![]() |
![]() |
![]() |