|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
Ja polatałem jakieś 2h tylko w wersji Speed 400, fajny ten singiel, po mieście mocy nie brakuje, heble też dają radę, bardzo przyjazny i leciutki motorek.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() |
![]()
Tak jak goldas od 2018 na fabrycznym słychać te 6 garków, pięknie gra aż się pośliniłem i na tym się skończyło. Nie ten przedział cenowy i jeszcze za młody jestem na kredens
![]()
__________________
kto smaruje ten jedzie |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
![]() Cytat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() |
![]()
no i, Emek?
bmw w 55r wypuściło r50 a potem r50/5 - wzór jak dla mnie. i co z tego. mam XT500 '79 ale to nie o to chodzi. Ma być lekko, nowo, mega oszczędnie i zasięg jak w tankowcu a do tego spokój diesla. To ten motocykl ma. Jeśli ktoś potrzebuje pyrkawki do zwiedzania świata to to jest IMO zajebista opcja. TANIA - co nie jest takie oczywiste obecnie. Przy maksymalnej prędkości 130kkm mozna nawet podjechać kawałek autobanem jakby się uprzeć a tak drogi boczne są dla niego żywiołem. Mógłbym tym jeżdzić. Nie wymagam osiągów - chciałbym odpocząć i mieć na 50-60kkm spokój z jakimikolwiek remontami. @Melon - obecny GL1800 bagger z recenzji i jazd POV na YT NIE JEST motocyklem dla emeryta. Raz, że waga, dwa to jak mu kazać... robi się WARP4. Pięknie to chodzi. Przepięknie. Gdyby nie cena już by u mnie stał.
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
![]()
No i to taka SRka tylko z guzikiem. Spalanie 2,5/100 to bardzo bym chciał zobaczyć bo tyle to mi paliła SH125. Ogólnie wszystko się zgadza. Trzeba się kopsnąć i oblukać.
Nie bardzo czaję czemu wsadzają takie szerokie gumy do tych kurdupli. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
![]() |
![]()
w to spalanie to akurat wierzę /takie też podawał użytkownik na YT/ bo jest ono min wynikiem charakterystyki silnika. Uboga mieszanka dla spełnienia normy i bardzo niskie obroty pracy dają coś podobnego jak w NCku - minimum jakie zanotowałem w 750 ważącej 230kg było 2,8l/100. Średnia z całego okresu eksploatacji 3.3 a dużo nim jeżdziłem autostradami i rzadko poniżej 130kmh.
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
![]() |
![]()
z racji tego, ze na rozne rynki wychodza rozne modele omija nas masa ciekawych i czesto pieknych motocykli. czasem ogladam asortyment na ameryki - inny jest na polnocna, inny na poludniowa - azje, japonie. tu na przyklad klasyczny CB400SS z lat ~2002-2004. ptaszki o nim w europie nawet nie cwierkaly. duzo tego nas omija.
__________________
buziaki ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
![]() |
![]()
ojaaa
![]() ![]()
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
![]()
I waga się zgadza no i koła prawilnie na szprychach. Guzik tez jest.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
![]() |
![]()
tu jeszcze dwa modele, ktore wychodzily tylko na japonie ~2000 roku. Honda CL400 i moja wielka niespelniona milosc - Kawasaki TR 250 na silniku Estrelli. szukalem tego jako import z japoni po europie ale ani sladu nie znalazlem
![]() p.s. dodatkowo premiera 2025 dostepna w PL - Kawasaki W230 - dekielek, kolektor i wydech robią robote ![]()
__________________
buziaki ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
OEM części Honda power equip., Honda Moto oraz Marine | ramires | Serwis Ramires | 2 | 19.07.2024 12:33 |
Yamaha TTR600 vs Honda XR600R vs Honda XR650R | Wolo | Inne - dyskusja ogólna | 84 | 06.02.2018 10:38 |