![]() |
|
Dział Producentów i Dostawców Zarabiasz na życie w branży motocyklowej? Tutaj zareklamuj swój produkt. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
troszkie polepilim z rana. troche na fotkach, reszte w punktach.
- trampek 650 ma inny uklad zaplonowy i trzeba zmienic 'palec' na wale + dodac druga cewke impulsowa. dodatkowo honda przyoszczedzila na uszczelkach i na obu deklach daje tylko mase uszczelniajaca. ja dolozylem uszczelke. - z dekli zaworowych trzeba usunac pypcie od systemu PAIR bo zawadzaja i je zaslepic odpowiednio wycietymi pierdolniczkami - tu pytanie: moze ktos w okolicy ma dostep do lasera i wykona 2 sztuki takich zaslepek - oczywiscie nie za free - bo mnie duze firmy olewaja z taka pierdola - jak widac przyczyna wymiany silnika jest dezintegracja jednej z panewek i uszkodzenie gladzi czopu - dlaczego tak sie stalo nie wiem. moze zmeczenie materialu, moze brak oleju - dzis silnik wskakuje do ramy, czekam na pierdolety z Hondy i Larssona i cdn. p.s. plik DWG to tych blaszek oczywiscie mam
__________________
buziaki ![]() |
![]() |
![]() |