![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
No i wszystko zostaje tak jak pisałem, może interwał przedłużę do 10kk.
__________________
kto smaruje ten jedzie |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Administrator
![]() |
![]()
Coś dla lubiących długie wymiany https://www.youtube.com/watch?v=kggTqfb6pLA
Osobiście byłem przy wymianie oleju w Punto , przebieg kilometrowy ponad 30tyskm plus motogodziny "L" można przyjąć bliżej 40tyskm. Trzeba było przebić drutem by coś zaczęło skapywać. A przecież 30 tyskm to teraz standard ![]() Także nie dajmy się zwariować w żadną stronę.
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() |
![]()
Nie dawno wymieniałem oliwę po 100kkm i wyglądała tak jak po 70 nie kumam jak może gorzej wyglądać ta po 30 ?
__________________
kto smaruje ten jedzie |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Administrator
![]() |
![]()
Nie porównuj przebiegów w ciężarówkach i 30-40 litrów w misce.
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
CRF 1100 klocki na tył? | Aron | Hamulce, kola, opony | 6 | 22.08.2022 08:57 |