![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2024
Miasto: Grodków
Posty: 32
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 73000km
![]() Online: 1 dzień 4 godz 52 min 11 s
|
![]()
Tym, którzy nie wiedza kiedy należy wymienić olej w silniku motocyklowym, proponuję oglądną sobie film byłego redaktora naczelnego gazety "Motocyklista" inż. Jacka Gembary, pozdrawiam
https://www.youtube.com/watch?v=ANu5_yygf-g |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() |
![]()
I wszystko na ten temat 💪
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() |
![]()
No i wszystko zostaje tak jak pisałem, może interwał przedłużę do 10kk.
__________________
kto smaruje ten jedzie |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Administrator
![]() |
![]()
Coś dla lubiących długie wymiany https://www.youtube.com/watch?v=kggTqfb6pLA
Osobiście byłem przy wymianie oleju w Punto , przebieg kilometrowy ponad 30tyskm plus motogodziny "L" można przyjąć bliżej 40tyskm. Trzeba było przebić drutem by coś zaczęło skapywać. A przecież 30 tyskm to teraz standard ![]() Także nie dajmy się zwariować w żadną stronę.
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() |
![]()
Nie dawno wymieniałem oliwę po 100kkm i wyglądała tak jak po 70 nie kumam jak może gorzej wyglądać ta po 30 ?
__________________
kto smaruje ten jedzie |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Administrator
![]() |
![]()
Nie porównuj przebiegów w ciężarówkach i 30-40 litrów w misce.
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,577
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 10 godz 59 min 20 s
|
![]() Cytat:
![]() jakże trudne do wprowadzenia w codziennym życiu, jak czytam, o wymianach 2x częściej niż pudrowanie i woskowanie lakieru motocykla to po prostu słabo się robi, to coś w rodzaju zabobonów z którymi nie idzie walczyć bo później nawet jak łożysko padnie w kole to będzie to wina braku wymiany oleju a co dopiero gdyby silnik zaczął brać pechowo w tym czasie olej albo raz nie zapalił to już tylko spalenie na stosie mechanika, który głosi takie oto prawdziwie teorie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
CRF 1100 klocki na tył? | Aron | Hamulce, kola, opony | 6 | 22.08.2022 08:57 |