|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
To była siła przyzwyczajenia do KTM, po 3 miesiącach przyzwyczajania się do dct, tryb S3 jest jednak spoko i szybciej przyspiesza niżbym to robił w trybie M
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() |
![]()
A jak z mocą duża różnica?
![]()
__________________
kto smaruje ten jedzie |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2024
Miasto: Grodków
Posty: 32
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 73000km
![]() Online: 1 dzień 4 godz 52 min 11 s
|
![]()
Witam, mogę powiedzieć tylko tyle, że właśnie dzięki filmowi EX-a o skrzyni DCT moje wątpliwości zostały rozwiane i w tym roku stałem się właścicielem CRF 1000 DCT rok 2016. Po przesiadce z leciwego trampka XL600V, już pierwsze kilometry po zakupie wracając do domu "banan" nie schodził mi z gęby
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Gruzja 2019 - 12 minut filmu ( Dookoła Morza Czarnego) | gruber | Trochę dalej | 20 | 08.10.2019 23:28 |
###Odiskrzenie pompy w 20 minut### | fassi | Wszystko dla Afryki | 14 | 16.07.2011 23:00 |