Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > Honda - inna niż AT & NAT

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 27.11.2024, 13:48   #1
ferdek
 
ferdek's Avatar


Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Białystok
Posty: 1,442
Motocykl: Honda Africa Single
ferdek jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 3 dni 14 godz 36 min 28 s
Domyślnie

Zrobiłem dziś 30 km, pierwsze wrażenia z jazdy:
Pozycja za kierownicą jest wygodna, wyprostowana, kanapa mega wypas. Mam wrażenie, że mógłbym tym jechać długo. Silnik pracuje cicho ale przyjemnie dla ucha, czyli tak jak według mnie powinno być w pierdopędzie. Motorek super sobie radzi w mieście, jest żwawy i dosyć elastyczny. Generalnie korzysta się z czterech biegów, przy czym na czwórce można zwolnić do 40 km/h, motocykl nie protestuje i rozpędza się od tej prędkości płynnie. Do 85 km/h przyspiesza żwawo i ochoczo, przy tej prędkości prowadzi się pewnie i stabilnie. Najwięcej jechałem 90 i to nie był max, ale powyżej 85 przyspieszenie jest już odczuwalnie gorsze. Osiągi na miasto zdecydowanie zadowalające, można podsumować, że dobre jak na 125-tkę.
W lusterkach widać doskonale... swoje własne ramiona. Jazda na stojąco kiepsko, nogi wygięte w pałąki jak u kowboja, więc łatwo ześlizgują się z gumowanych podnóżków. Ewidentnie jest to motocykl, na którym jeździ się z dupą na kanapie.
Biegi wchodzą nieco gorzej niż w CRF i trudno wrzucić luz, ale to zapewne się poprawi po dotarciu. Brakuje mi wyświetlacza biegów, człowiek szybko się przyzwyczaja do dobrego.
Potwierdzam, że motorek wzbudza zainteresowanie, wszyscy się patrzą
Maupa poszła do garażu, dalsza część testów na wiosnę
Załączone Grafiki
Typ pliku: jpg 20241127_112626.jpg (406.9 KB, 13 wyświetleń)
Typ pliku: jpg 20241127_112850.jpg (408.8 KB, 11 wyświetleń)
Typ pliku: jpg 20241127_114404.jpg (428.5 KB, 11 wyświetleń)
Typ pliku: jpg 20241127_120321.jpg (430.2 KB, 10 wyświetleń)
__________________
"A w takiej Mongolii lejesz, gdzie chcesz. Gdzie chcesz, wysiadasz z samochodu i rozbijasz namiot. Lubię jeździć tam, gdzie była komuna i gdzie można rozbić namiot."
ferdek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 28.11.2024, 22:28   #2
Jarczoq
 
Jarczoq's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jul 2017
Miasto: Poznań
Posty: 381
Motocykl: RD07a
Przebieg: ^90 000
Jarczoq jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 3 dni 8 godz 21 min 32 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał ferdek Zobacz post
Biegi wchodzą nieco gorzej niż w CRF i trudno wrzucić luz, ale to zapewne się poprawi po dotarciu.
Raczej się nie poprawi. Poprawi się po zmianie na 10W40 (fabrycznie jest 10W30). W opisywanym przypadku poprawa nastąpiła po pierwszej wymianie po tysiącu na też hondowski, ale W40. W przyszłości będzie latał na W50 (już nie hondowski) - sprawdzone.
Jarczoq jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
OEM części Honda power equip., Honda Moto oraz Marine ramires Serwis Ramires 2 19.07.2024 12:33
Yamaha TTR600 vs Honda XR600R vs Honda XR650R Wolo Inne - dyskusja ogólna 84 06.02.2018 10:38


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 21:03.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.