|
|
#641 |
![]() |
jezeli motocykl odpala na kablach to wlasciwie znalazles odpowiedz. jak juz tu pisalismy - jakosc akumulatorow dramatycznie spadla
kiedys legendarna Yuasa juz wlasciwie nic nie znaczy i znam ludzi, ktorzy reklamowali ja po kilku tygodniach. sprawdzenie stanu akumulatora mozliwe jest tylko testerem zwarciowym, ktory mają niektore warsztaty. sytuacja z odpieciem cewek pradnicy mocno dziwna - tak jakby niesprawny regulator przepuszczal cos i zwieral przez cewki... nigdy sie z czyms takim nie spotkalem. jedyne rozsadne rozwiazanie to niestety... podstawianie. podjechac do serwisu, zweryfikowac akumulator, nastepnie podstawic regulator. na zdrowy rozum nic madrzejszego nie wymyslisz. dobrze, ze to w sumie bardzo prosty układ wzajemnych zaleznosci a nie jakas pokomplikowana cyfrowka, która zaczeła szaleć. p.s. od okolo 2 lat zakladam tylko motobatt-y.
__________________
buziaki
|
|
|
|
|
|
#642 | |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Stalowa Wola/ MIELEC
Posty: 1,145
Motocykl: TransAlp+Multistrada + Cagiva Elefant
Przebieg: hohoho
Galeria: Zdjęcia
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 9 godz 56 min 19 s
|
Cytat:
Motobatt jest ok,używam w dwóch motocyklach. Ale czy jeszcze dostepny w PL bo brakuje ich ostatnio . Z tego co sie dowiedziałem to dystrybutor zwija interes w UE. Akumulatory Baner tez sa ok.
__________________
https://www.facebook.com/PAKVENTURE2021 https://www.facebook.com/pages/Proje...91516340945760 https://www.facebook.com/himalaje2018/ High Riders - Himalayan Story 2018 |
|
|
|
|
|
|
#643 |
![]() |
Czytajcie ze zrozumieniem, motor odpala po odłączeniu regulatora. Ja nie kumam o co tu chodzi
__________________
kto smaruje ten jedzie |
|
|
|
|
|
#644 | |
![]() |
Cytat:
- zweryfikowac akumulator bo przeciez zapala na kablach - zweryfikowac regulator to układ prosty jak widły
__________________
buziaki
|
|
|
|
|
|
|
#645 | |
![]() |
Cytat:
__________________
kto smaruje ten jedzie |
|
|
|
|
|
|
#646 |
![]() |
no to jeszcze taka ciekawostka, zanim sie walne do wyra z audiobookiem na uszach. ceny lozysk OEM Yamaha i dokladnie takich samych kupionych w Albeco:
NTN6204c3 Y:36pln A:12pln NTN6202c3 Y:70pln A:9pln NTN6201c3 Y:71pln A:9pln suma Y:177pln A:30pln siła woreczka!
__________________
buziaki
|
|
|
|
|
|
#647 |
|
Administrator
![]() |
Proceder od dawna znany , ale ludziska lubią być oszukiwani , sprowadzony samochód musi mieć na liczniku ok 180tyskm niezależnie czy ma 3 czy 30lat tak i lubią firmowe pudełeczka i myślą że jak ktoś na nim napisał np Bosch to tam jest nadal Bosch czy kupowanie tego samego towaru "ładniej" zapakowanego.
Pozostaje posiadać wiedzę by nie dawać się robić w balona i właśnie ta wiedza jest bardzo cenna. Choć bogaty to oleje i pójdzie do serwisu bo go stać.
__________________
AT03 |
|
|
|
|
|
#648 |
![]() |
moi dwaj Yamahowscy faworyci nadal w cenie: podkładka 42pln, nakrętka 140pln
podrożały od mojej ostatniej wizyty na rozkladowce XVS1100/BT1100.
__________________
buziaki
|
|
|
|
|
|
#649 |
![]() |
Pewnie użyto kosmicznej technologii przy produkcji i stąd taka cena
__________________
kto smaruje ten jedzie |
|
|
|
|
|
#650 |
![]() |
sam Cesarz ręcznie produkuje te części w Pałacu Cesarskim w Kioto
__________________
buziaki
|
|
|
|